Lykkesokkene slo til!

Å herregud. Jeg har ikke ord. Om dere visste hvilken lykkerus vi lever i nå. Det er rett og slett helt… ja.

 

 

Å ligge her på en hotellseng med hun jeg elsker og er så vanvittig stolt av. Om dere visste hvor mye som skulle til for at Christina turte å dra i går. Det er seriøst den aller vanskeligste kvelden vi har hatt og lenge så det mørkt ut for hele kvelden. Derfor er jeg så utrolig stolt av Christina som til slutt vant over frykten, kom seg ut av sin lille borg av dyner og puter, og dro på fest.

Og tenk at hun vant! Og at jeg vant! Og at Christina klarte å holde tale uten å kaste opp, besvime eller omkomme på scenen.

Så tusen tusen tusen takk til alle dere som har stemt på oss og gjort dette mulig. Dere aner ikke hvor mye dette betyr. Og nå ligger vi her og fniser begge to. Med hver vår pris. I en stor seng. Og er rett og slett litt nyforelska <3

 


Takk til plutten som kjøpte lykkebringende lykkesokker til pappa 😀

 


Jeg er i himmærn 😀

 

/ Ha en fantastisk fredag!!

* Følg Overlykkelighjerte på Facebook *

33 kommentarer
    1. Haha, ette bildene å dømma så såg du hakket mer nærvøs ut på scenen enn di fru 😉 …og i år hadde du jo antrekket i orden, du såg riktig så fjong ut 😀 Gratulera så mye te dåkke begge to 😀 Vel fortjent!

    2. Velfortjent til dere begge to! GRATULERER!!! Og det at Christina var såå redd for å faktisk stille opp på et såpass stort event, det sier nok for min del – dere er så jordnære begge to, dere er så flotte mennesker! Nyt dagen i hovedstaden, ta vare på hverandre, og kom dere hjem og heng prisene på veggen 😄

    3. Blir nærmest rørt til tårer over Christina jeg! Hurra for priser til dere begge, hurra for en god ektemann som backer henne opp og for at hun hadde en hånd å holde i så hun kom seg dit! Dere er toppers begge to! Gode klemmer fra meg!

    4. Det er bare så innmari koselig skrevet! Gratulerer så mye dere. Norge koser seg med bloggene deres. Sliter selv med sceneskrekk så jeg skjønner Christina så altfor godt. Bra at du støttet henne gjennom det hele.
      Nyt dagen dere to!!!!

    5. Gratulerer med prisen Peter. Veldig stolt av deg og dette fortjente du også ! Og vi har tatt godt vare på de to herlige små hjemme. Velkommen hjem og kjør forsiktig 🙂

    6. Fikk sjukt mange rare blikk fra de i kollektivet mitt når jeg jubla skikkelig og det kom noen tårer både når du, men også når Christina vant!! Føltes nesten som jeg vant en pris sjæl 😀 Gratulerer så mye til dere begge! Velfortjent.

    7. Gratulerer! Vel fortjent og absolutt på tide! Du er en inspirasjon for oss andre pappahjerter rundt om i landet som følger deg 🙂

    8. Dette er absolutt vel fortjent, både premie og hotellseng. KOs dere masse i storstaden og kjenn litt på kjendislivet, for dette blir nok ikke siste premien 🙂

    9. Hurra !!! ENDELIG !-! Gratulerer til dere begge to 🙂 Til og med en farmor til 6 leser bloggene deres og har prøvd å stemme dere fram.
      Nyyt !

    10. Endelig! Så sinnsjukt fortjent til dåke begge to! 😀 Eg begynte å klappe når dåke vann, og pappa begynte å lura på ka som feilte meg, haha! Nyt seieren og kvarandre 🙂

    11. Gratulerer så mye! Så velfortjent til begge to. Var så gøy å følge med og fikk ei litta tåre i øyekroken da begge vant 😀 Og Christina var jo så flink på scenen! Har forferdelig sceneskrekk og hater å snakke foran store forsamlinger selv så kjenner på følelsen, men hun imponerte virkelig og hadde en så bra tale.

    12. Gratulerer til dere begge to, så stas:-) Og en spesiell gratulasjon til Christina, som jo hadde helt nystartet blogg da jeg intervjuet dere:-) Klem Myriam

    13. Jeg så livesendingen, og ble akutt rørt da dere vant. Hadde aldri trodd jeg skulle bli rørt under en blogger-award, men det ble jeg altså, og det er jo fodi dere er så himla fine mennesker! <3 glad dere vant

    14. Woohoo !!! Selvfølgelig vant dere, dere er jo bare best, helt fantastiske begge to 🙂 Gratulerer så mye <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg