I kveld kan jeg bli Årets Blogger 2016!

Så er dagen endelig kommet: I kveld kan jeg bli Årets Blogger 2016!!

Det er ganske sykt. Ikke ganske sykt forresten, helt helt sykt. Jeg vet ikke, men det må jo være første gang i historien en pappablogg er nominert til en sånn pris!

Om jeg vinner eller ikke, er egentlig ikke så farlig. Bare å ha bli nominert og stå igjen som 1 av 10 finalister er mer enn jeg noensinne kunne drømt om. For jeg trodde bare det var de usannsynlig vakre og velkledde kjendisene som ble nominert til slike priser. Ikke en som meg.

For jeg har liksom feil lukt og feil farge. Ikke er jeg ung, pen, kvinne, kjent, rik eller sexy. Jeg er bare meg. En helt vanlig fyr med et helt vanlig liv og en helt vanlig blogg. Men det er tilsynelatende nok, og det gjør meg så vanvittig stolt! Jeg har ikke blitt nominert til denne prisen på grunn av venner på høye steder, sexappell eller kjendisfaktor. Jeg er bare meg.

Derfor tenker jeg at det er akkurat nok til å bli nominert, men ikke nok til å vinne. Og det er som sagt helt greit. Noe annet ville blitt rart. Selv holder jeg en knapp på Sophie Elise, Kristin Gjelsvik eller Caroline Berg Eriksen, men hvem vet hva folket og juryen tenker.

Og selvfølgelig holder jeg en ekstra knapp på mine to mannlige konkurrenter, Hank Von og Espen Hilton, av den enkle grunn at vi er tre karer som har klart å karre oss til toppen av et veldig kvinnedominert fjell, og det er faktisk helt rått. 3 menn blant 10 finalister vitner om en voksende trend på bloggfronten, og jeg er veldig stolt av å være i denne fremadstormende gjengens spydspiss. Så får vi se om det holder til pris eller ikke. En artig fest blir det uansett, og siden Christina hater slike ting, har jeg invitert med meg min nest eldste bror, som har funnet frem findressen og gjort seg klar til fest.

Og akkurat nå, i skrivende stund, sitter jeg på hotellet med min gode bror (og mellomste bukkene bruse) TeamChrisa og tar en ørliten cola light og prepper oss for fest 😉

Følg hele kvelden, fra nervøse forberedelser, til vorspiel på hotellet, lukket finalist-vors på Grand og selvfølgelig hele kjendisfesten på min Snapchat utover kveld. Lover å dokumentere heftig uten å ha altfor mange snapper av mitt eget, rufsete fjes 😉

Så da gjenstår det vel bare å si: Tusen tusen takk til alle dere fantastiske folk som leser denne bloggen og har fått meg hele veien til finalen i Årets Blogger 2016! Dere aner ikke hvor stolt dette gjør meg og en MASSIV high five går ut til dere alle sammen.

 

 

/ På med dressen – let´s do this!

OBS! Følg med på Snapchat –> Pappahjerte

* Følg Galla-hjerte på Facebook *

11 kommentarer
    1. Opp med sjølbildet! Du er jo det meste av det du skrev du ikke var.På tide at mannebloggere blir nominert:-/ Forstår godt at kona di ikke liker seg i en sånn setting 🙂 Masse lykke til:-)

    2. Neineinei… som 24 år gammel Harstad patriot (kvinne i tillegg), stemte æ på Sophie.. før æ oppdaga at man kunne stemme pappahjerte også.. angra med en gang, for du har seriøst den beste bloggen i norge

    3. Synd du ikke vant, men Sophie fortjente den hun også 🙂 min stemme gikk uansett til deg, og jeg håper du har en magisk kveld 😀

    4. Baaaahahahahaahaha!!!! Ja herregud, har du sett verre?! De kunne ikke heller lagt ut bilde da jeg sto på hendene to sekunder senere da?! Herregud. Må jobbe intenst til neste år x-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg