Oppdragelsen har feilet

Her prøver man å oppdra barna til å bli røddige folk. Har ingen mal å følge, men gjør sitt beste langs veien.

Det er prøve og feile, jeg innser det. Men jeg trodde vi hadde taket på det. Trodde vi skulle klare å oppdra pluss minus anstendige mennesker.

Men i går ropte de på meg. Måtte vise meg noe på tv-en. Noe viktig.

Okei, tenkte jeg. Dette blir spennende.

Har de funnet noe spennende på tv nå. Kanskje noe interessant fra dyrenes verden? Kanskje noe samfunnsaktuelt? Kjenner jeg er spent.

Og.. vel.. et eller annet sted langs veien må vi ha feilet 😆

 

/ Hvordan klarer ungene å finne sånt på youtube? 😂

4 kommentarer
    1. Herregud, jeg dør 😂😂😂

      Og for dere som tror dette er vanlig scene fra Frost, det er det ikke. Dere MÅ høre 😂😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg