Gullkorn fra en PMS-kvinne

Jeg vet jeg leker med ilden nå, men jeg setter gladelig livet på spill for å bringe dere dette sitatet. Bare sånn for at dere skal forstå hvilke tilstander det er her i huset når PMS-en rår.

For i forrige uke, etter flere dager der Christina spontan-antente flere ganger daglig og løp etter meg med høygafler bare jeg kuttet en agurkskive litt skjevt, ble det plutselig stille.

Helt stille som etter en storm.

Tordenskyene forsvant, havet stilnet og solen kom frem.

Da jeg hadde kjent litt på det en stund og turte å stikke hodet opp av skyttergraven igjen, sto Christina der.

Strålte som en sol og smilte fra øre til øre:

– ”Sånn! Nå hater jeg deg ikke lenger”

 

/ Takk for denne gang, Satan. Vi sees om fire uker 😆✌️

6 kommentarer
    1. Hahah, min mann har også stålkontroll på sykluser hit og dit. «Shit, vi kommer være midt i riving av innevegger når pms-tiden er her. Gipsstøv og bøss overalt!»🤭(renovering av huset)
      Men det fører mye positivt med seg også, man får kjent litt på hvor herlig det er når alt endelig er over🤩😜

    2. 😂😂 jeg er overbevist om at PMS er 90% for mannen. Bare så dere skal være klar over hvor HELDIG dere faktisk er de andre ukene i året… Så skjønner dere at JA, livet kunne faktisk vært verre🙊

    3. Well… her i huset har vi to damer (meg og kona) med pms til forskjellige tider. samt min datter på 14 som og er hardt rammet av fenomenet. Så til tider kan vi oppleve 3(!!) av fire uker i mnd med pms i huset 😅.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg