Toppen av julegalskap!

I dag fikk jeg det endelige beviset på at julegalskapen har gått for langt.

For der sto jeg. Midt i en helt vanlig butikk. På en helt vanlig dag. Men så, på veggen til høyre for meg, hva får jeg se?

En adventskalender til hunder!!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Altså, hva skjer med verden?

Som om ikke det var nok med julemelk og juleappelsiner, julemusikk og julegløgg, jul meg her, jul meg der, jul meg overalt, nå må vi liksom ha adventskalender til hunder også?

Som om hundene har fått med seg dette?

Som om de sitter og titter mollstemt ut av vinduet i førjulstiden og tenker: “Alle de andre får adventskalender, men ikke jeg.. Voffor ikke?”

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Misforstå meg rett: Jeg elsker jul altså, det er ikke det.

Men adventskalender til hunder liksom? Hva slags idioter er det som kjøper sånt?!

Tenkte jeg…

Og kjøpte den.
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

/ Tross alt jul bare én gang i året 😉

12 kommentarer
    1. Først tenkte jeg … herregud …
      Så tenkt jeg «hvorfor i fa… er ikke godbitene i rekkefølge!? Man må jo åpne masse luker for å åpne dem riktig!!!»
      Så, så jeg det.
      God natt!

    2. 😅😅😅 Måtte dele i ei hundegruppe på FB. Altså, ei gruppe for mnskr, og ikke hunder. 🤪

    3. Haha, skal faktisk kjøpe til katten! Er medlem av poteklubben også *kremt* og her for litt siden var det julestrømpe med både leker og godbiter som kom i posten 😅

    4. Dette er da ikke nytt? Selv jeg som ikke har andre dyr enn småfuglene utenfor vinduet, har da sett dette i flere år. :o) Men teit? Javisst.

    5. “Voffor” ikke? He,he…
      Hadde jeg hatt bikkje så kunne jo ikke den sitte å se på
      når resten av familien tygger godbiter fra sine kalendere. 😉
      I år har vi forresten kjøpt 2 kalendere til alle…blir muligens flere etter hvert.
      Da får man jo barna lettere opp om morgenen og litt spenning i hele julemåneden.
      Å fytti katta…jeg må ha Flax-kalendere også! 😉

    6. Hehe! Regner med du slengte med et par chipsposer med hhv ribbe og pinnekjøttsmak til deg selv og Konatil i samme slengen 🤤🤢

    7. Hehe! Regner med du slengte med et par chipsposer med hhv ribbe og pinnekjøttsmak til deg selv og Konatil i samme slengen 🤤🤢

    8. Har kjøpt det til hunden min hvert år og hver dag i desember sitter han fint og forventningsfull og venter på godbiten sin,han syns det er like gøy som ungene😀

    9. Helt til jeg flyttet hjemmefra laget jeg kalender til hunden vår. Han gledet seg hver eneste dag. Og det stilige er at han skjønte at han bare fikk en om dagen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg