Jeg flytter ut!

Vi har bodd sammen i flere måneder, men nå er det på tide å gå hver vår vei.

For nå begynner det å bli ufint. I starten var det gøy. Du og jeg, sammen hver eneste dag. Fra morgen til kveld. Sammen i tykt og tynt og så utrolig mange utfordringer.

Vi la gulv på soverommet, vi pigget gulv på badet. Vi har kuttet ned trær og pyntet opp i hagen. Sammen for et finere hjem, hver dag fra morgen til kveld.

Men nå er det på tide at vi tar en pause. Det har nok blitt litt for mye. Først synes jeg det var stas, men nå er du liksom med meg overalt. I butikken, på trening, vi har til og med sovet sammen!

Og nå synes jeg forholdet har begynt å stinke. Ikke mye, men nok til at vi trenger litt space. Bare noen dager hver for oss, så får vi ting litt på avstand. Kanskje er det best for forholdet akkurat nå. Så takk for følget, takk for hver eneste dag (og også noen netter), men nå er det farvel.

For i dag fant jeg endelig en boks med vanlige klær, så nå skal jeg flytte ut av arbeidsbuksa. Du skal få deg en skikkelig vask og jeg skal gå med olabukser igjen 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

/ God helg med eller uten arbeidsbukser 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg