Video: Mann VS Thuja

Går det an å felle to store thujaer kun med rå muskelkraft? Challenge accepted! 😉

For vi flytter fra et boligfelt med thuja overalt og med årene har jeg rett og slett blitt kraftig lei av thuja meg her, thuja meg der, thuja i hue og ræva.

Derfor bestemte jeg meg for å ta bort to store thujaer som står rett i inngangspartiet til det nye huset. Men på vei ned til garasjen for å hente motorsagen, slo det meg: Kunne jeg klart å ta dem ned for hånd? De er jo ikke sååå store..?

MÅ man ha motordrevet verktøy for sånt eller kunne jeg klart det med rå muskelkraft?

Og med det slo selvfølgelig konkurranseinstinktet inn. Challenge accepted 😉

Slik gikk det:

/ Peter 2 Thuja 0

24 kommentarer
    1. Hvis du lurer på hvorfor naboene deres drar for gardinene og det straks kommer en haug med hus til salgs i det nye nabolaget deres så kan du skylde deg sjøl.
      Ler så je deier snart😀
      Gal men underholdende😀
      Digger bloggen din og din frues😀

    2. uten tvil den råeste jeg har sett:))))) tenker hvis jeg var din nabo, så hadde jeg daua hadde jeg sett det der:)))) har bare eple tre hos meg, så tror nok 14dager hadde det tatt, hvis jeg skulle gjort det på samme måte…

    3. Digger musikkvalget! Nå kan du gi bort tujastakkerne til noen som har lyst på dem. Store og flotte er de, og de overlever omplanting om det skjer nå.

    4. Hei! Som sterk influencer håper jeg du kan ta deg tid til å starte en debatt om et viktig tema nå som julen nærmer seg.
      En bekjent har lagt ut denne annonsen på FINN : https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=133609625
      Til nå har hun fått 3 brukte blyanter i posten og blitt vippset 3 kroner.
      Det er flere av disse annonsene der ute. Hvor er givergleden vi liker å skryte på oss? Hvor er gjenbrukssamfunnet? Vi som lever med nok av det meste og mere til, tar vi oss tid til å ta inn over oss det faktum at mange barnefamilier må krype og be om hermetikk til jul?
      Oppfordrer alle av oss til å ta en titt i skap og skuffer, ta med barna og forklar hvordan andre lever der ute, og vis de gleden av å gi!

    5. Å herregud jeg dør!!! 🤣🤣🤣🤣🤣
      Får nesten ikke puste mellom latterkrampene!
      Takk for fantastiske lyspunkt i hverdagen!

    6. Svaret fra vår hagedesigner på hvor mye avstand det bør være mellom thuja-planter når de plantes: minst (!) 3 km… 😂

    7. Hadde du bare vært utkledd som Grinchen, så hadde det toppa heile driden😂 Så for meg at dette er noe the grinch kunne gjort.

    8. Asså.. det første treet gikk ned fort på bare noen minutter, men det andre tok laaaang tid. Måtte kjempe og jobbe for å få opp rota, men fikk ikke filmet all småjobbingen med verktøy for å få den helt opp av jorda.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg