Brus og brunost!

Jeg kunne ikke bedt om en bedre farsdagsgave ❤️

For i dag våknet jeg til stooor frokost og kaffe i koppen. Christina og barna hadde ordnet mens pappa fikk sove. Bare det, å få sove en time ekstra, er mer enn nok gave i seg.

Men så hadde de også noe mer.. Så det raskt i blikket til de to apekattene som ikke klarte å holde tilbake på sine lure smil. Det var noe mer.

Så midt i den tredje kaffekoppen, måtte pappa plutselig ut og lete. Varmt og kaldt. Vaaaarmere, kaaaaaldere. Varmt! Kjempevarmt!

To sjarmerende innpakkede gaver. I julepapir. Og tegninger og kort, skrevet og laget av stolte små barnehender.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og jeg har aldri sett et mer engasjert publikum enn da jeg begynte å pakke opp. De hadde nemlig selv fått velge hver sin gave som de trodde pappa ønsket seg skikkelig. En morsom oppgave de hadde tatt med aller største alvor. Og nå satt de der med stjerner i øynene.

Jeg måtte selvfølgelig gjette, og for hver gang jeg gjettet feil fikk jeg et nytt hint.

Det er noe du kan spise.

Det er noe brunt.

Det er noe du kan drikke.

Det er ikke tilfeldig at det er julepapir..

Og så pakket jeg opp den beste farsdagsgaven en mann kan ønske seg. Brunost og julebrus x-)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjøpt av to ivrige små apekatter som hadde tatt seg god tid med å finne akkurat den ene tingen i hele butikken som de tenkte at pappa hadde aller mest lyst på. Og bare tanken på at de har gått rundt og lett høyt og lavt etter den perfekte gaven, og til slutt endt på julebrus og brunost, det er så fantastisk sjarmerende at det har gjort hele denne dagen til et eneste stort smil 🙂

Så tusen takk for fantastiske gaver, mine søte små apekatter, jeg kunne ikke bedt om mer. Hilsen pappa, stolt og lykkelig 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg