Hipp hurra for lillesnupp! ♥

Jeg husker det så utrolig godt. 4 år siden i dag. Den kjipe pastasalaten.

Kjøpt i kantina for blodpris og like fersk som en råtten agurk. De harde pastaskruene, den totale mangelen på smak og prisen tilsvarende et lite parti kokain.

Jeg følte meg lurt. Tenkte: Denne må jeg gå ned og klage på.

Men så fikk jeg brått noe annet å tenke på. Plutselig var pastasalaten det aller siste jeg kom til å tenke på de neste fire årene.

For der var du.

Verdens vakreste jente.

Liggende på brystet til mamma, trygt og godt i hennes armer. Jentene mine, sammen for første gang.

Lilla og forslått, men så fantastisk fin. Og akkurat deg.

Ute kom vinterens første snø for å hilse deg velkommen, inne satt pappa og gråt. Mamma så stolt og sliten og rørt og glad. Et lite rom fylt med mye lykke.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og tenk, det er 4 år siden i dag. 4 år med deg. Og du er fantastisk.

Ferdig med våkenetter, bleier, trass og smokk, nå er alt bare lykken.

…bortsett fra det der med pastasalaten.
 

Gratulerer med dagen, jenta mi ❤️

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

16 kommentarer

Siste innlegg