Her bygges et barndomshjem ❤️

Noen har vært på fjellet i helgen, andre har vært på hytta. Noen har kanskje vært i Syden. Vi har snekret!

Og jeg vet ikke helt hvordan det er mulig, men vi har hatt det helt supert!

For jeg trodde ikke jeg skulle være en sånn fyr som kunne sette pris på å bruke en hel helg på å legge gulv, male lister, ordne i hagen og kutte planker, men jeg digger det! Digger å holde på i det nye huset.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er liksom som om Christina og jeg får en helt egen glød når vi er der borte og holder på. Kanskje er det lagarbeidet når man legger et gulv sammen, kanskje er det gleden av å få det fint, eller så er det bare rett og slett at vi endelig har kommet hjem.

Jeg føler det med hver eneste fiber i kroppen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi flytter fra et fantastisk hus som har gitt oss mye glede, men nå kommer vi hjem. Merker det med hvert hammerslag.

Når jeg bare skal ned i garasjen en tur og kjenner på lukta, roen, lyden og gleden. Dette er huset. Her skal vi bygge et barndomshjem.

Og da går jobben som en lek 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 kommentarer
    1. Så koselig å følge dere i denne prosessen! Jeg lurte bare på om det er et gjesterom i det nye huset – sånn for oss som savner “Gjesterommet” altså? Jeg savner ihvertfall litt skravlings på øret 🙂

    2. Åååååh, det hadde vært fantastisk! Savner “Gjesterommet” jeg også. Tror det kunne blitt bedre enn noensinne nå. Skal bare blogge ferdig for kvelden, så skal jeg rett ned og ta en alvorsprat med frua om dette 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg