Lille frøken baconost

Hørt om jenta som har pappa rundt lillefingern?

For Christina mener at jeg skjemmer bort lillesnuppa hver gang hun er med meg på butikken.

Som selvfølgelig er helt feil. Jeg er ikke så lett å lure at jeg lar meg manipulere av en liten tuppe som vet nøyaktig hva hun skal si og gjøre for å få det som hun vil. Hjelper ikke å skru på skjermen her i gården, pappa er en klippe.

Har jeg en handleliste så følger jeg den slavisk. Men så hender det jo en gang i blant at vi har glemt å skrive noe på lista og hvis det er sånn at lillesnupp har fått med seg at det er noe vi trenger, men som ikke står på lista, ja da kjøper jeg selvfølgelig det.

For her i familien har vi litt dilla på baconost for tiden. Kanskje spesielt lillesnupp. Derfor tenker jeg det er greit at vi alltid har det i kjøleskapet. Og det fine er at hun har oversikt over når vi går tomme og minner meg ofte på det i butikken.

I det siste har jeg riktignok stusset over at jeg synes det går veldig(!) mye baconost, men samtidig har jeg stolt på at snuppeluppa har kontroll på sakene, og kjøpt så snart vi angivelig er tomme.

Og det var ikke før Christina tok en skikkelig rydderunde i kjøleskapet til frokosten i dag, at jeg innså at jeg muuuuuligens har blitt ført bak lyset av en søt, liten manipulator…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

/ Lille frøken baconost <3

5 kommentarer
    1. Jeg kom inn her for å spørre om hva som skjedde med No Finish Line, men ser at noen andre kom meg i forkjøpet 😀 Fikk du deltatt? Tror ingen akkurat dreper deg hvis det skar seg, men i og med du begynte den reisen med oss lesere så ville det vært veldig fint med en liten oppdatering, det er sikkert flere som er nysgjerrige på hvorfor vi ikke har hørt noe mer om det 🙂

    2. 😂 Jeg har ei på seks som tømmer en slik hver dag. Og gjerne oppå leverpostei eller kvitosten! Blir dyrt i lengden, men klarer jo ikke nekte henne. Hun smører jo tross alt skivene sine selv:p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg