Vårt nymalte gjesterom

Hvorfor i all verden har vi ikke gjort dette før?!

Er det bare meg eller må det hussalg til for å innse at man burde gjort alle mulige småjobber for altfor lenge siden? Slik som å male gjesterommet..

For beklager til forrige eier (eller de før dem) altså, men fargen på det rommet var horribel. Det var vel noe av det aller første jeg tenkte da vi flyttet inn her: DET rommet skal males. Asap!

Så går det 5 år…

Men nå er det i hvert fall gjort og jeg ble superfornøyd!

FØR:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ETTER:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Til prospekt: “Et harmonisk rom for å slappe av med litt yoga” x-)
 

Fargen er (som flinke fargefolk sikkert allerede har sett): Minty Breeze. Bestilte egentlig Soft Mint, men han kisen i kassa tok feil og det tror jeg egentlig var greit. “Alle” har jo Minty Breeze i disse dager, men nå forstår jeg hvorfor. Fin farge.

Enig?

Inntil videre må jeg bare flytte tilbake mitt gamle rot, men kan jo ikke ha vektstativ, kaffekopper og regnskap flytende utover gulvet her til visning, så innen da må det ryddes. Men for nå kan jeg slurpe kaffen min i ro og mak, og nyte den flotte fargen.

Farvel du gamle 90-talls pizzasaus-farge, hello Minty Breeze 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

8 kommentarer
    1. Haha, takk! Christina mente det ble full kræsj med Green Leaf som vi har på naborommet, men at fargen i seg selv på det rommet ble heelt super 🙂 🙂
      Peter 1 – Verden 0 x-)

    2. Nydelig farge! <3 Men.. Hvordan får dere det så fint med tanke på listene? God maskeringstape-mestring, eller er det en annen hemmelighet? Vi skal skal begynne å pusse opp etter hvert, riktignok med utskiftning av lister og, men.. Sånn til senere.. Hvordan? 😀 Mulig jeg er usedvanlig pirkete, men føler at det aldri har blitt noe pent tidligere 🙁

    3. Henger meg på denne og lurer også veldig hvordan dere får til så godt resultat rundt listene! Det mååå du bare fortelle Petter. Har lurt på før uten p få svar…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg