Min mystiske look-alike

Klarer du å se likheten??

For etter at jeg knakk den ene fortanna på Christinas famøse kyllingsalat i helgen, har det begynt å versere rykter om at jeg visstnok ligner på en ikke helt ukjent person fra en ikke helt ukjent film.

Selv er jeg selvfølgelig helt uenig.

Kan ikke fatte og begripe hva folk snakker om.

At jeg liksom skal ligne på Jim Carrey i Dum og Dummere?!

Pøh, det er det dummeste jeg har hørt.

Og bare for å bevise hvor lite vi ligner: Her er et skjermbilde fra filmen og så et tilfeldig bilde av meg, så kan du se selv.

Dette burde raskt og effektivt på slutt på alt dette tannløse vissvasset.

Så altså..

Jim Carrey (Lloyd Christmas):


(skjermbilde: youtube.com)
 

Peter Kihlman (Pappahjerte):


 

/ Well, g´day, mate! Let´s put another shrimp on the barbie x-)

* Følg Jim Carrey-hjerte på Facebook*

11 kommentarer
    1. Sjekk ut David Dencik når han smiler, syns dere er ganske så like etter at du knekte fortannen😉😃

    2. Haha. Elsker de filmene. Du kunne sklidd rett inn i neste film. 😁 Så rart hvordan en tann kan få deg til å se så annerledes ut. Jeg må bare le av ditt nye snåle utseende. No offence. 🤣

    3. Hahahah! Det første som slo meg; hvis man blander Lloyd Christmas og deg + Nora (mener å ha sett en lignende hårklipp på henne😇), så har vi slående likhet 😉 Skal du ordne opp i tannen eller lar du det være? 😁

    4. Denne tanna kan jo virkelig bringe meg til et helt nytt sted i karrieren x-)
      Så vil jeg en vakker dag sitte i et TV-intervju og takke kyllingsalaten som gjorde alt dette mulig.

    5. SOrry for å komme inn som tante sofie her altså, men seriøst, noen mener at BLOGGLESERENE skal bestemme om du skal fikse tanna eller ikke?? Det er det dummeste jeg har hørt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg