Nå skjer det store ting!!

Kjære leser, det er spennende tider!

For en uke siden kunne vi endelig slippe nyheten om at Christina og jeg har valgt å forlate Egmont og Side2 til fordel for de fantastiske folka i AdLINK. Dette er et samarbeid vi ser veldig frem til, for AdLINK er en fantastisk gjeng med mennesker!

Det merket vi allerede første gang vi møtte dem. Sjeldent har jeg følt meg SÅ hjemme med folk jeg egentlig ikke kjenner. Det var som å henge med en gjeng gamle venner, og sånne folk vil man virkelig ha på laget 🙂

Men det er ikke alt..

For i kveld slipper Christina og jeg “bomben”.

Da kommer en nyhet vi har holdt hemmelig noen dager nå og det blir sååå gøy å fortelle dere!

Kan allerede nå avkrefte at det er noe nytt barn på vei, men det er derimot noe veldig spennende som jeg tror kan bli kjempemoro både for oss og dere i lang tid fremover.

Et stort prosjekt, en hårreisende impulsiv beslutning og et valg som kommer til å endre vår hverdag totalt. Så også hva vi vil skrive om i lang tid fremover 🙂

Men nå kommer det snart en dresskledd fyr hit som vi må by på kaffe og snakke med, så jeg må løpe.

“Bomben” slippes i kveld og jeg håper dere blir like gira på nyheten som vi er 🙂 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

11 kommentarer
    1. Selge huset og alt dere eier for å så reise rundt jorden med barna og leve av å skrive reiseblogg.
      Sorry, hvis jeg sluppet bomben.

    2. Maren: he he, det har jeg vondt for å tro om den gjengen der, som ikke liker forandring 😉 Men morro hadde det vært!

    3. Gjetter kanskje at dere skal flytte? Den dresskledde kan være en megler?
      Men hva er “kveld” per definisjon for to småbarnsforeldre? 😉

    4. Hva kan det være?
      – Word Wide Rollercoaster Ambassadører?
      – Kihlmans reisende trubadur og løpekompani?
      Det hadde isåfall vært litt rart. Men har høye forventninger til bomba som slippes!

    5. Nå må det snart være dags!! Som A-menneske vil jeg føle meg krenket om dere ikke avslører nyheten innen kort tid! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg