Barnas “beste” bilder fra ferien

Jeg skulle bare gå gjennom bildene fra ferien, da jeg oppdaget at det var flere bilder der enn jeg hadde trodd. Veldig mange flere.

Og da kom jeg på at jeg jo har sett barna løpe rundt med kameraet i ferien…

Trodde vel egentlig ikke at de faktisk knipset bilder, men 350 bilder kan ikke ta feil. “Noen” hadde visst tatt seg friheten til å tjuvlåne pappas kamera og knipse frenetisk som rabiate paparazzier.

Nå har jeg gått gjennom alle sammen og fra en bukett av bilder hovedsakelig dominert av uskarpe bein og takbjelker, kan jeg herved bringe dere barnas beste bilder fra ferien 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
“Øy, hva er det du..?” *knips*
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Pappa fersket i scrolling mens storebror leker frosk x-)
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Frosken spretter av gårde
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ørten vinglass senere… x-)
(Til info: Kun brukt til vann og juice altså)

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Rumpe og sko
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Rumpe og sko 2 (ukjent rumpe, for øvrig)
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
En fornøyd kelner
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Jävlar, vad du är duk-tig
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Caps-lek: Liten snupp
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Caps-lek: Stor plutt
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
*sjekker været*
“Men i helsike, det er jo varmere i Bergen enn her?!”

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Asså.. 😂
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Torre Del Mar fra lillesnupp-perspektiv
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
På tur med dukka <3
 

5 kommentarer
    1. Fantastiske bilder, barns syn på verden.
      Jeg bruker også å finne bilder jeg ikke kjenner til, på mobilen. “Noen” skal bare spille på tlf til mamma. Og ups, vi tar litt selfies, og stiller opp bamser pent i mormors sofa, og så må lillesøster smile. Fokus kan likevel være fjernkontrollen på bordet bak.

    2. Hihi 🙂 Hvis han liker å hoppe rundt som en gal hver gang pappa prøver å sitte rolig og andektig på restaurant, så høres det ut som en match x-)

    3. Så herlige bilder. Husker ene nevøen min syns det var utrolig gøy å ta bilder med kameraet mitt da han var yngre. Ikke alle bildene ble like bra, men bare det å bruke tantes kamera var utrolig moro i seg selv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg