Kan dette være mor og datter??


 

Dette er Christina:

Christina har nå vært 2 strake uker i Spania.

Uten å dyppe så mye som en tå i vannet. Ikke i havet, ikke i bassenget.

Frisk bris, vindstille, overskyet eller sol – Christina holder seg på land.

Vurderer ikke engang å hive seg uti, bare krøller seg bare sammen som en katt på teppet og myser lumsk på alle som bader.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Dette er lillesnupp:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hun har nå gått 2 timer uten å bade, og det må nesten være ny rekord. For hun elsker å bade! Kan ikke få nok.

Vi må regelrett fiske henne opp av vannet med håv for å få henne ut.

Og så fort hun har blitt litt tørr i luggen, er det ut igjen.

Lillesnupp elsker å bade.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og det slår meg: Kan dette virkelig være mor og datter? Den tørre katten og den badeglade badeløven?

Det er nesten så jeg ringer Sykehuset i Vestfold og får dobbeltsjekket at Christina faktisk er barnets mor.

Men så kommer jeg på at hun har jo tross alt to foreldre…

… og da faller brikkene plutselig på plass igjen 😉

5 kommentarer
    1. Er det ikke litt dumt og litt rart at hun ikke bader med barna da? Du er jammen grei som tar hele den jobben… Jeg tror jeg hadde blitt beordret uti noen ganger…!

    2. Haha, jo faktisk. Litt vanskeligere å få de uti når mamma blånekter å være med, men ingen fare, pappa er badeløve for to. Eller tre. Jeg elsker å bade 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg