Lykkelig lørdag morgen

Våkne på en fridag, noenlunde uthvilt.

Høre en lyd.

En lyd du kjenner så godt.

En lyd du virkelig liker.

Tassende føtter.

Titte opp over dynekanten og se toppen av et lite bustehode stubbe seg mot deg.

Våkne litt mer idet hun begynner å fortelle.

Med ekte engasjement og full innlevelse om hvordan hunden har sovet på jakka til mamma, mens hun tilter usikkert på hodet og skifter vekten fra fot til fot.

Ligge og se på det søte fjeset som babler i vei.

Kjenne et stikk av lykke i brystet og tenke: “Jeg har en datter. Dette er min datter. Dette vakre lille vesenet er pappas jente”.

Kjenne lykkefølelsen boble.

Spør om en klem.

Får den.

God og varm.

Og myk.

Stort smil før tassende føtter løper i vei.

Ligge igjen på senga og smile.

Uthvilt, fridag, lykkelig.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

/ God helg til alle! 😊

4 kommentarer
    1. Og på det nederste bildet, med Nora på fanget så syns eg at ho var lik Christina i profil😊God helg!

    2. så herlig skrevet. ble skikkelig rørt da jeg leste igjennom innlegget. må være en fantastisk følelse å ha en datter (eller sønn) som kommer inn på soverommet med en slik historie. bare å høre små føtter. blir skikkelig babysyk. hihi 🙂 <3 herlig <3 ønsker dere en flott lørdag. <3

    3. Fantastisk godt skrevet ❤
      Jeg vet dere ikke ønsker å utlevere ungene på bloggene deres – men er livet virkelig bare fryd og gammen hos dere?
      Føler meg som verdens værste mor når jeg leser hvor hyggelig dere har det hele tiden 🙈🙈 eksploderer dere aldri?
      Hilsen fast leser ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg