1 år som mann og konemor ❤️

Er det lov å si at man er stolt?

Ja, det synes jeg faktisk. For denne helgen har vi vært gift i ett år!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og det er jo ikke gitt at det skal gå bra når man gifter seg. Spesielt ikke med to små apekatter på slep. Jeg mener, man vet jo aldri.

Og det ville vært så typisk meg å rote til noe sånt. Rote til det beste som har hendt meg.

Men enda har det ikke skjedd. Du ser ut til å like å være kona mi og ingenting gjør meg lykkeligere. Jo, kanskje barna. Barna våre og deg. Der har du oppskriften på lykke. Og jeg har dere alle tre.

Tenk det. Mange vil kanskje lete etter lykken hele livet, og jeg fant den etter bare 30 år. Da er det lov å føle seg lykkelig, glad og stolt.

Men tro ikke at jeg tar deg for gitt. Absolutt ikke. Jeg kommer aldri til å ta deg for gitt. For jeg vet at bak det søte ytre, gjemmer det seg en bitteliten okse som ikke er redd for å stange meg overende.

Og det liker jeg. Liker at du er selvbevisst og sterk. Det holder meg skjerpet. Ligger ikke på latsiden og pølser meg gjennom livet, men jobber for å overholde min del av avtalen. Som din mann. Den du giftet deg med og ønsker å elske.

I gode og onde dager.

For alltid.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

/ Love ju, lille fisering ❤️

10 kommentarer
    1. Gratulerer så mye! Dere er et flott par! Men tror egentlig du ønsker å si for gitt, ikke forgjeves?😁

    2. Haha! En sjelden skriveleif fra meg der. Eller.. det var selvfølgelig bare for å se om dere var våkne. Tro ikke at jeg ville gjort en såpass grov bommert sånn helt uten videre 😉
      (takk!!) :-*

    3. Haha! Ja av en eller annen grunn bruker jeg det som tullenavn på Christina iblant. Var vel egentlig lille giftering som var utgangspunktet, men så ble det lille fisering x-)

    4. Hola! Grattis med ett år! Og apropos esc, siden jeg likavel er innpå her. Du nevnte at det østerriske bidraget har en viss likhet med en annen sang du hørte mye på i fjor. Du mente vel ikke tilfeldigvis Kelis sin I Hate You So Much Rigth Now. Det slår ihvertfall meg. Forøvrig elsker jeg den østerriske låta. Noe så innmari! Går på repeat her 🙂

    5. Åh, jeg elsker teite kallenavn som fisering og fjertelars og slikt 😛 Haha! 🙂 Grattis da dere!
      -NA, sexblogger

    6. Hmmm, njæææ… nei. Ikke den, men en sang fra fjoråret jeg ikke klarer å sette fingern på. Har ikke hørt så mye på sangen etter showet, men hører nå. Er jo faktisk ganske fin den låta der. Burde kanskje skrudd opp poengivningen litt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg