Ikke lett å være macho

Det er så vanskelig å være mann iblant. Jeg mener skikkelig mann. Machomann! En sånn som kan knuse stein.

For jeg prøver å være litt sånn iblant. La skjegget gro, ruse motoren, løfte tunge ting og gå med solbriller inne. Du vet, machoting.

Prøver å bygge meg opp et image som litt sånn machomann i gata. Ingen skal kødde med meg, type ting.

Bare at…

Det er så fryktelig vanskelig når man glemmer at vinduet står oppe mens man synger med til hele (og da mener jeg hele!) “Honey Honey” av ABBA.

Høyt.

I fistel..

I boxern…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og det er først når sangen er over og du gjør deg klar for å gi alt i “Gimme! Gimme! Gimme!” at du innser at vinduet står på vidt gap.

Og nede på plenen over hekken står naboen.

Med haken i gresset og måper.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

/ Far vel, machomann x-)

* Følg ABBAhjerte på Facebook *

6 kommentarer
    1. Fikk meg til å tenke på den gangen jeg ikke fikk Snapchat til å fungere. Dette var like etter at det ble poppis med ulike filter, og jeg satt inne i sofaen og filmet. Jeg sang og fortalte teite vitservitser – med fjollestemme, ører, og bart. Men hver gang jeg var ferdig å filme, forsvant lyden. Jeg prøvde å sette den høyere. Og høyere. Og høyere. Jeg avsluttet appen, og prøvde på nytt, men det samme gjentok seg. På forsøk nummer nitti, cirka, hørte jeg noe bråk utenfor, og da jeg åpnet døra for å se… Yes! Bluetooth-høytaleren jeg brukte (og aldri koblet fra) mens jeg pusset vinduer tidligere på dagen, sto strategisk plassert på verandaen i andre etasje – rettet mot den ene naboens hageselskap og den andre naboens båtpuss. Takk for meg liksom!

    2. Ingen macho mann ville blogge! Men vi liker deg for den du er og at du deler. Ingen som leter etter en macho mann på blogg fronten 🙂 Vær den du er bare ikke bli en tøffel 🙂 ! Og så mye bedre nå som du bruker egne bilder, da blir det en personlig blogg!

    3. Sjekk ut ælgesæter tramp & trøkk på youtube, med sangen «Gi mæ, gi mæ». En litt annen variant av gimme, gimme 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg