Teo på modelloppdrag

I det siste har jeg lurt litt på å investere i et nytt kamera.

De vi har nå tar ganske fine bilder altså, men likevel kommer jeg ikke over tanken på at jeg gjerne skulle sparket det opp enda et hakk.

Så har det seg sånn at vi har en god venn borti gata som er fotograf, og hver gang han tar i et kamera blir det magi. Altså, virkelig!

Han tar de mest fantastiske bilder og det gjør meg selvfølgelig kjempemisunnelig.

Som fotografer flest vil han antakeligvis si at det ikke kommer så mye an på kameraet, som personen som holder det. Og det stemmer jo selvfølgelig, på samme måte som at man ikke blir verdens beste fotballspiller bare man kjøper dyre sko og verdens beste ball.

Men likevel har jeg spekulert i om det ikke kan ha litt med utstyret å si også. Man ser jo tross alt sjeldent proff-fotografer med engangskamera 😉

Derfor spurte jeg ydmykt om jeg kunne låne et av hans kameraer i dag og knipse noen raske bilder.

Og det har jeg gjort i dag.

Grunnet plutselig tidsnød ble jeg nødt til å nøye meg med et raskt foto-oppdrag rett borti skogen her. Og siden Christina var opptatt og barna i barnehagen, inviterte jeg med meg en av familiens mest fotogene skapninger.

En mann som ikke trenger noen introduksjon.

Med en raff frakk i fine farger og en topptrent snute for godbiter og pølsesnabber.

Teo 🙂

Så her følger en liten bildeserie fra vår lille fotoshoot i skogen.

Uten forkunnskaper og liten tid til å bli kjent med kameraet, ble det mange bomskudd og feil innstillinger, men jeg synes likevel vi fikk til ganske mye fint på veldig kort tid 🙂


 

/ Godkjent? 🐶👍

* Følg Teohjerte på Facebook *

6 kommentarer
    1. Disse bildene var så fine og klare at jeg kan se hva han tenker der han sitter «hvor lenge må jeg sitte på denne møkkastubben? Åh, er det en hvitveis? Jeg får kikke meg over skulderen og se om han der fyren vet hva han driver med». Ellers er jeg klar for å oppgradere fra mobil til kamera, og jeg spikker og sparer. Jeg drømmer om det om natten, jeg håper jeg snart er i mål😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg