Sorry for det der med TV-en

Det var ikke meningen å skremme livet av deg x-)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Men jeg var helt sikker på at det var en innbruddstyv på vei ut av TV-skjermen. Jeg mener 100 % sikker. Ti kniver i hjertet, mor og far i døden, hele den pakka der. Jeg så ham jo!

Snek seg ut i tussmørket med den ene foten først. Klart jeg måtte hoppe opp av senga og stoppe ham. At jeg muligens brølte litt høyt i prosessen og at du tilfeldigvis lå ved siden av meg akkurat da og våknet til et sjokk som må ha laget arrdannelser på hjerteklaffen, er jo ikke min skyld. Jeg kunne jo ikke vite at jeg sov..


Licensed from: TheBlackRhino / yayimages.com
 

Den følelsen er forresten helt utrolig klein. Når man hører noen som roper:

-“PETER, hva er det du driver med?!”

..og så våkner man sakte men sikkert opp midt i en forklaring om hvorfor man måtte angripe TV-en midt på natta fordi man trodde det kom folk ut av den.

Og det rare er at der og da er man fortsatt ikke heeelt overbevist om at det bare var en drøm, så man prøver å ro det i land og få det til å høres pluss minus fornuftig ut.

Så blir man gjerne litt snurt på sin bedre halvdel også, for jeg mener: Her har man ofret liv og lemmer for å redde vedkommende fra livsfare og alt man får er en iskald skulder?! Makan.

Så tasser man slukøret ut på badet, der man sitter og småpromper i tussmørket mens det sakte men sikkert går opp for deg at innbruddstyver sjeldent tar seg inn i hus via TV-en..
 

/ Jeg snorker hvertfall ikke så høyt, da x-)

7 kommentarer
    1. Det der er jeg veldig vandt til 😂 Min kjære samboer gjør også det, særlig i perioder hvor det er mye stress på jobben 😅

    2. Hahaha, fantastisk! Jeg har også vekket en intetanende samboer mer enn én gang. Oftest i panikk pga. edderkopper, slanger og andre skumle kryp i senga, eller av at sengegavlen blir en falleferdig steinblokk som må holdes på plass. Det toppet seg med mannen som i kjent kunsttyv-stil kom inn i rommet hengende i tau fra et hull i taket. Da ble typen kommandert ut i stua for å se om tyven hadde rømt dit. Godt å høre at vi er flere som kaver i søvne!

    3. Så…
      Jeg har kjøpt meg Fitbit. Om morgenen har den registrert skritt jeg ikke har tatt… Men når jeg leser dette….. Uhm…. Haaar jeg tatt dem? Og i så fall… hvor?? 🙂
      Men du fortjener jo nesten en medalje da, for ditt heltemot!! 😀

    4. Hmmm, stress kan kanskje være avgjørende her ja. Får begynne å legge meg tidligere og høre på hvalsang til jeg sovner, så tenker jeg det blir andre boller 😉

    5. Jepp, ser sånn ut dessverre, haha! Er litt overaktiv om natten, ser det ut til. Ute og jager tyver, prater, lyser Christina i ansiktet med lommelykt etc etc. Aldri en kjedelig natt foråsiresånn, haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg