Fredag, sol og vårglede!

Altså, nå begynner det virkelig å lukte fugl her!

Og ikke den type fugl som har ligget i veikanten en ukes tid..

For i dag kom våren og hilste på!

Lovlig sent må jeg si, men vi tar det vi får.

06. april skulle altså bli dagen da isen endelig forsvant fra plattingen, det første hint av krokus er å se på siden av huset og tidligere i dag tror jeg jaggu jeg så en hestehov. Kan også ha vært en sneip. Greit nok det også, så lenge det ikke er is eller snø.

Men det har vært varmt i dag. For første gang siden gudene vet hvor lenge. Varmt nok til å ta av seg jakka og føle seg som et hulemenneske som ser solen for første gang. Man blir liksom bare stående og slurpe i seg hver eneste solstråle og glede seg over at man ikke fryser på seg koldbrann på minuttet.

For nå er vinteren virkelig i saftig retrett. Jeg hadde nesten, nesten, gitt opp håpet om vår i år. Vinteren har vært så standhaftig og holdt gata i et skikkelig balletak, men nå renner vinteren endelig av gårde ned i grus og gress. Og det er fantastisk. Fan. Tastisk!

Også at det attpåtil er blå himmel og tacofredag – nei, blir det bedre nå så dævver jeg 😀

Folkens, det er bare å hive jakka, få på smilet og glede seg over livet – våren er på vei!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Vi kommer!
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sacre bleu!
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
I´m freeee!
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

/ Gooood helg, hilsen overlykkelig vårfantast 🙂

3 kommentarer
    1. Her er det fortsatt MYE snø igjen. Når jeg ser ut av kjøkkenvinduet ser jeg kun snø. Så ser langt etter våren

    2. Vet du, jeg elsker at våren er på fremmarsj. Men samtidig- denne vinteren har vært fantastisk. Ski, bål og unger. Har elsket hvert minutt. Jeg tenker denne vinteren har vist hvor utrolig deilig det er med definerte årstider. Masse variasjon og stadig noe å glede seg til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg