I kveld skjer det igjen!

Det er 6 år siden sist og den gangen gikk det nesten galt, men i kveld skjer det igjen!

Jeg husker det som om det var i går. Christina og jeg på fødestua. Hun med sin gigantiske mage, jeg med rester av middag i munnviken. På første sjekk for om vi kunne bli for kvelden eller ei. Åpning, rier, generell tilstand, hvordan står det til? Blir det fødsel nå eller må vi tilbake til sofaen og stoppeklokka igjen?

Det så ut til at det gikk mot fødsel, men vi hadde jo dratt midt i middagen, midt i noe jeg fulgte med på på TV. Ikke som en gammel reprise av Ullared, men noe jeg virkelig fulgte med på. Den norske finalen i Melodi Grand Prix.

Og jeg heiet på Tooji. Skikkelig!

Så da vi måtte vente noen minutter mens Christina satt på en benk med tønnemagen struttende, tenkte jeg at det var greit med en liten titt innom pauserommet. For der sto TV-en og gjallet, og DET hadde jeg fått med meg på vei inn.


Gravid? Neida, bare litt for mye julemat x-)
 

Og nå begynte det å bli spennende. Både på TV-en og i livet.

Skulle bare ta en rask titt, men så ble jeg kanskje stående det halvminuttet for lenge da. Tiden flyr når man har det moro, si.

Blikket som møtte meg da jeg kom tilbake, da frua innså at jeg fant det for godt å sette Tooji foran fødsel, det blikket unner jeg ikke selv min verste fiende.

Og siden den gang har jeg aldri satt Christina bak Melodi Grand Prix igjen. Ikke før i kveld, for i kveld er det norsk finale og jeg er klar som et hardkokt egg!

Geeky hipster wearing a party hat with blowing party horn
Licensed from: Wavebreakmedia / yayimages.com

 

Så i kveld blir det live-blogg fra hele festen med særs subjektive omtaler og terningkast for hver eneste låt. Tror ikke jeg skal dra det så langt som å bedømme antrekkene til folk, men vi får se 😉

Så heng deg på og sving innom bloggen i kveld, hvis du tenker å se MGP-finalen, for da blir det fest! Riktignok den type fest der man sitter i joggebuksa i sofakroken og slurper på et glass lunke bobler, men fest okke som 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Tips! Last ned stemmeskjema fra Nrk i forkant 😀

/ Heia den som vinner!

6 kommentarer
    1. Wooohooo🤗 Gledet meg allerede til kveldens fest på tv, men nå dro du det jammen meg til nye høyder😂 Og jaaaa, antrekk må bedømmes😂 Mann og barn her i huset får klare seg selv i kveld, mæms har date med tv’n og pappahjerte😂

    2. Jeg tror Alejandro Fuentes stikker av med seieren. Han er ihvertfall så langt min favoritt. ( Hørte noen sekunder av hver sang på Spotify) 😉 Tvi, tvi..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg