Ingen chillere enn Teo

Prøv så mye du vil, men du vil aldri bli mer avslappet og i ett med universet enn Teo når han tar seg en cowboystrekk x-)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Man må jo bare elske den stilen der. På ryggen i kurven, bein og armer kastet ut til sidene og snabelen rett til værs. Han ække flau han der, det skal han ha.

Og jeg tenker: Han MÅ jo kose seg der han ligger. Det er jo ikke en stilling man inntar om man ikke har det som plommen. Det er i stunder som denne jeg skulle hatt en Märtha Låis eller lignende her til å fortelle meg akkurat hva Teo tenker.

Eller… jeg trenger vel egentlig ikke det, for det står jo ganske tydelig skrevet der han ligger og pølser i kurven:

– “Endelig fredag, ingen store planer, bare chille i kurven og gnafle på et tyggebein – la vita è bella”.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
… og her ville han sagt: “Hei løkfjes, finn deg din egen kurv a”
 

/ God helg til alle to- og firbeinte 🙂

4 kommentarer
    1. Han er bare så nydelig han lille tassen der altså 🐶❤️, må smile bare jeg ser han, så elsker at du tar han med på dine innlegg😉han har et så herlig uttrykk å med de de fjonene som står rett opp oppå hodet hans, er han bare så herlig 🤗

    2. Nå scora du poeng, altså. Det er ikke alle som slenger på en italiensk setning som faktisk skriver den korrekt! Bravissimo!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg