Gaven som varmer i hjertet

Litt sent ute til Valentines Day? Ingen fare, jeg har funnet den perfekte gaven ❤️

Og nå tenker du sikkert at dette lukter spons og produktplassering lang vei, men neida. Dette er bare et tips fra meg til deg for å sikre 10 av 10, terningkast 6, douze points og trampeklapp fra din kjære i dag.

For selv om Christina og jeg egentlig ikke er sånne Valentines-folk, så er det fint å bruke dagen til å gi noe fint likevel. Materialistiske goder er bra det altså, skal ikke kimse av en blomsterkvast og et kort med klisjéfylt påskrift av typen:

“Jeg bor på jorden, men du er min verden” eller “Æ er den viktigste bokstaven i kjærlighet, fordi Æ elske dÆ”

… men ingenting kan måle seg med ting som planter seg rett i hjertet. For hvem bryr seg om bamser og smykker når man kan gi noe som virkelig betyr noe?

Jeg har nemlig funnet den perfekte gaven å gi en frynsete småbarnsmor i år. En gave ikke bare til henne, men til noe langt langt større.

Til de der ute som trenger det mest.

Til de som kanskje aldri vil forstå kjærlighet.

Et lite bidrag til en veldig stor sak.

Et lite plaster på et stort sår i hjertet.

Et bidrag til Stine Sofies Stiftelse og deres arbeid for en barndom uten vold og overgrep.

close up of child hands holding red heart
Licensed from: dolgachov / yayimages.com
 

Jeg kan i hvert fall ikke tenke meg hva som kan varme mer eller bety mer enn å gjøre noe stort for de minste. De som trenger det mest.

Send BARNDOM til 2160 og gi 200 kroner. Du kan også Vippse valgfritt beløp til 02349.

Deretter laster ned Valentinsbrevet du kan pakke inn og gi til din kjære–> Last ned Valentinsbrevet her

Og DET mener jeg er det aller fineste du kan gjøre for din hjertes utkårede i dag ❤️

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Legger du ved favorittsjokoladen i tillegg, er du sikret bonuspoeng herifra til månen 😉

/ ❤️

16 kommentarer
    1. Hei
      Veldig flott tiltak! Forsøker å vippse til 02349, men får ingen treff. Er nr riktig? Kan dessverre ikke sende SMS da jeg har tlf dekket av arb.giver.
      Hilsen Anne Kristine

    2. Dette er SÅÅÅ mye bedre enn all verdens roser, hjertesjokolader, smykker og fancy kort! Valentins har fått en ny mening – takk👍🏼 Du ruler👏🏻

    3. Fantastisk! Det var en gave som garantert ikke bare varmet din kjære, men også mange andre hjerter der ute! ❤️ StOr fan av både deg og Christina <3 klem!

    4. sorry om jeg er kritisk, mistenker deg ikke for juks🙈, men ser at du skriver at du gjør dette på eget initiativ for å fronte en god sak.. men har jeg ikke lest innlegg før om at du skal samarbeide med/samarbeider med Stine Sofie stiftelsen?🤔

    5. Skjønner det, hehe. Jo, jeg kalte det vel kanskje et “samarbeid” en gang i tiden, men det var bare at jeg kontaktet dem og spurte om det var ok at jeg skrev litt om dem fra tid til annen. Det var snakk om at jeg skulle bli ambassadør for dem, ubetalt og bare som en slags hederstittel, men hørte ikke noe mer om det.

      Skal faktisk ha mitt første møte med dem om noen uker, for å se på et faktisk samarbeid. Fortsatt ubetalt og på initiativ fra meg for å prøve å få deres sak spredt til et større publikum 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg