Spennende tider på gang!

Fra å gå fra en lang periode med mye sykdom og joggebukse, har livet nå plutselig eksplodert. Nå skal liksom alt skje på likt!

I skrivende stund sitter jeg på toget inn til Oslo for å møte en samarbeidspartner jeg gleder meg veldig til å spille ball med. Deretter skal jeg unne meg en time på kafé for å slurpe brygg og knatre på tastatur i urbane omgivelser, før jeg skal på date med lillesøsteren til Christina.

Hvorfor skal jeg det? Fordi Christina og jeg har blitt invitert til en eksklusiv minikonsert med Lissie i dag, men Christina kommer ikke til byen før litt senere på kvelden. Så da passer det jo perfekt å ta med en annen stor Lissie-fan 🙂

Og hvorfor kommer Christina til Oslo, sier du? Fordi vi skal på God Morgen Norge i morgen tidlig! Så da blir det jaggu meg hotellnatt og barnevakt igjen! Fy flate. Fænx, svigers 🙂

Jeg gleder meg veldig til kaffeslaberas i GMN-sofaen, men Christina er selvfølgelig livredd som dagen er lang. Jeg tror derimot hun kommer til å kjempeglad når sendingen er over og frykten er beseiret.

Så husk å svinge innom TV2 fra ca. 08.30 i morgen, hvis du vil se Christina kjempe mot panikkangsten x-)

Etter TV-opptreden skal jeg innom et forlag for å pitche en bokidé jeg har jobbet med og krysser fingrene for god stemning. Så blir det hjem til tacofredag med påfølgende bursdagshelg for El Pluttolini.

Han far lurer litt på om ikke han skal prøve å gjenta suksessen fra lillesnuppas bursdag i fjor og gi seg i kast med en overambisiøs kake. I så fall lukter det Pokemon-tema lang vei.

Men så, etter en bursdagshelg med tre-dagers fest til ende, skjer det..

Årets kanskje viktigste møte for årets viktigste sak med en av Norges viktigste stiftelser for barn: Stine Sofies Stiftelse ❤️

Jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til det møtet, som jeg håper blir startskuddet for et prosjekt jeg har tenkt på i lang tid. For hvis ting går slik jeg ønsker, kan det bli stort og bety mye for veldig veldig mange.

Men først: Kaffe, date og Lissie. Ingen dårlig forsmak på helgen det 😉
 

/ 2018 – let´s do this!

6 kommentarer
    1. Kjære Peter!
      Dette høres jo bare aldeles strålende ut! Gleder meg til å følge med på hva som kommer. Dere kommer til å naile GMN, uten tvil – hyggeligere mennesker enn dere treffer man sjelden. Krysser fingrene for deg ifht. bok 😀
      Si ifra en gang dere er Oslo og har lyst til å slå av en prat/styrte en kaffe, og kanskje ta en aldri så liten photoshoot, jeg stiller meg selv til dispensasjon 😀 Kos deg og dere massevis med minikonsert, GMN og bursdag!
      Stå på! 😀
      Marius – han snille og rare

    2. Jeg er så glad for at du vil samarbeide med Stine Sofies Stiftelse! De gjør en fantastisk jobb og det jobber veldig mye bra mennesker der! Gleder meg til å høre mer om dette altså.

    3. Hva med en piñatakake? 😁 hva høres mer riktig ut enn en kake der nonstop raser ut når bursdagsbarnet skjærer det første stykket?

    4. Gratulerer med jurypris!! Jaja, så det ble det ikke gullpenn.. men hey, dette er jo nesten bedre 😉 Såå kult! Hvor kan man se opptak av takketalene? Har googlet, men finner ikke..

    5. Er så glad for bloggere som deg som fronter viktige saker i virkelige liv, som folk som har opplevd godt og vondt kan kjenne seg igjen i. Glansede liv med perfekte kropper, perfekte familier og overforbruk gjør meg mer og mer uvel. Det er ikke slik in real life. Stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg