Lykkesokkene er klare!

Med bare én dag igjen, har jeg endelig tatt det viktigste valget en mann kan ta.

For når det virkelig gjelder, trenger man en lykkeamulett. En harefot, en firkløver, et tegn fra oven om at dette kommer til å gå veien.

Det er viden kjent at blant annet idrettsutøvere kan bli ganske overtroiske når det virkelig gjelder, og har for eksempel en lykketruse de aldri vasker før bortekamper.

Og i morgen gjelder det. Vixen Influencer Awards, finale i to kategorier, tre med Christina, og jeg er kjempenervøs. Spent, glad, gira og livredd.

Planen var egentlig å bære lykkeamuletten rundt halsen i form av et skikkelig gla´harry gullslips (i skinnende metall) jeg hadde bestilt på nett, men han jeg kjøpte det av glemte å nevne at det måtte sendes fra Litauen.. Så det slipset sitter nå fast et sted i Øst-Europa, der det spar kull på et gammelt damplokomotiv på sin lange ferd mot Larvik.

Men ingen fare, plan B er minst like god som plan A. Lykkesokker. Jeg vet ikke hvorfor, men dette er en ting jeg har hengt meg litt opp i de siste par årene. Spesielle sokker for spesielle anledninger. Aller helst nye og med en forfriskende duft av kjemisk fabrikk.

Jeg tror faktisk det var ingen ringere enn Espen Hilton himself som introduserte meg for konseptet på Se & Hørs kjendisgalla i 2016, og siden da har jeg trykket konseptet til mitt bryst. Eller tottelotter da, teknisk sett.

Pokerkveld, fifa-lag, håndballkamp og bryllup ? et nytt par med frekke sokker gir alltid litt ekstra piff i sakene. Så da Christinas lillesøster og gubben giftet seg i høst, stilte både brudgom og begge forloverne i matchende lykkesokker, og det ser ut til å ha fungert veldig bra så langt 🙂


99 problems, but a sock ain´t one.
 

Og nå, for den store, fantastiske festkvelden med hurra-meg-rundt, prisutdeling og påfølgende bacon-frokost har altså valget falt på disse røverne:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Så kryss fingre og tær og nesehår for at lykkeprikkesokkene tar det hele veien til gull og grønne skoger. Hvis ikke får jeg vel bare få meg en lykkeboxer og droppe å vaske den frem til prisutdelingen neste år x-)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

/ Nu kör vi! 🙂

P.S. Tusen tusen takk til alle som har stemt på oss og gjort alt dette mulig! Aj låv ju ❤️

7 kommentarer
    1. Den liveblogging har blitt ukas høydare. Masse lykke til i morgen, vi trenger bloggere som dere 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg