Damene mine i VG ❤️

Mamma hater oppmerksomhet. Vil liksom ikke bli dratt frem eller gjort stas på i store anledninger. En utadvendt og fantastisk dame, men ikke noe kjempebehov for å stå i rampelyset.

Christina hater oppmerksomhet. Vil liksom ikke bli dratt frem eller gjort stas på i store anledninger. En utadvendt og fantastisk dame, men ikke noe kjempebehov for å stå i rampelyset, hun heller.

Derfor er det så fantastisk at de begge har sparket sin frykt til side for å dukke opp sammen i VG i dag! Over TRE sider! Med et gigantisk bilde av begge to!

Og for hva? En sak om deres gode forhold som svigermor og -datter / venninner. Det er så trivelig og mildt sagt hyggelig lesning, for ingenting er bedre enn at ens egen mor kommer godt overens med frua. Da slipper man mange kjipe konflikter og et liv som elastisk seigmann som dras mellom to parter. Enighet, vakreste ord på jord.


Disse tipsene burde alle notere bak øret 😉
 

Om noe, må jeg si at jeg er bittelitt skuffet over at de er så gode venninner. For i saken står det å lese at det ikke er helt uvanlig at kjæreste og svigermor ofte kommer i klinsj fordi begge ønsker å ha litt kontroll. Kjæresten vil bestemme i sitt eget hjem, mens svigermor har levd lengst, vet best og kan mest. Spesielt om sønnen sin.

Samtidig mener kjæresten at det er hennes mann og barn, og at svigermor må kjenne sin besøkelsestid. Man kan på sett og vis si at de krangler om samme mann. Men siden mamma og Christina er perlevenner, må det bare bety at ingen av dem er spesielt lystne på å kjempe for meg. Så… fint for dem da…

Selv er jeg villig til å gå 12 runder i ringen med min egen svigermor for Christina, men samme det. Lav kampmoral eller ei, jeg er uansett kjempestolt av to av de viktigste damene i mitt liv. I tillegg til min egen svigermor da 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

/ Les hele saken i VG i dag 🙂

–> Stem på Pappahjerte og/eller Kona til i Vixen Influencer Awards (kan stemme hver 12. time)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg