Min lille heavyrocker

Tenk at det er 2 år siden den lille bleiesnuppa gikk bort til karaokebjørnen på vaklete, ustødige stylter for å dra av en låt.

Jeg trodde selvfølgelig hun ville nynne en søt liten jentelåt. Kanskje Lisa gikk til skogen, Alle fugler eller Bake bake søte.

Men neida, viste seg at hun heller gikk for satansik heavy metal og hørtes mer ut som en aspirerende vokalist for Satyricon eller Dimmu Borgir x-)

Hadde jeg visst da hvordan hun er nå, så hadde jeg selvfølgelig ikke blitt overrasket. For lillesnupp er tøff som jern.

Jeg kan ikke ligge to sekunder på gulvet, uten at hun tror det er en åpen invitasjon til å lekeslåss og kommer løpende. Føttene stamper som elefanter i panisk galopp, før hun kommer flyvende gjennom luften og treffer meg i mellomgulvet med full kraft.

Og hvis hun skulle falle og slå seg så er ikke det noen krise heller, for hun børster av seg alt fra blåmerker til skrubbsår. Også jeg som tenkte at det hørtes koselig ut å få en datter for å få en søt liten tulle man kan dulle med. Viser seg at vi har fått en liten jentebjørn <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Lekeslåss!!
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Og kose <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg