Bjørnen er tilbake!

Det startet som en spøk, men nå har den gigantiske brumlebassen blitt en juletradisjon.

Jeg trodde jeg skulle le meg i hjel da jeg først pakket den opp for to år siden. En gigantisk bjørn på størrelse med Christina. Ikke bare er den stor, men den synger, danser og spiller julelåter. Og en medfølgende mikrofon gjør at man kan synge med. Jepp, det er en karaokebjørn.

Noe sånt roper jo tullball og fanteri lang vei, men uheldigvis for Christina så elsker jeg tullball. Christina kunne ikke snakke nok om hvor fort den skulle ut av huset, men jeg fant tidlig ut at bjørnen passet utmerket til å gjemme inne på badet. Så sto den der og ventet på å skremme livsskiten av Christina når hun skulle på do 😀

Men etter hvert som den ble stående i stua og barna sluttet å være livredd for den, fant vi ut at det var rett så moro å synge og danse med den. Så den ble.

Året etter kom den opp av boksen igjen. Først litt motvillig fra Christinas side, men barna elsket den, så da fikk det være greit.

Denne uka kom den frem fra kryploftet igjen, for tredje året på rad, og denne gangen til trampeklapp og jubel. Og det var da vi innså det: Karaokebjørnen har blitt en juletradisjon!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
He´s baaack!
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
“Det er tiiiingen, en skinnande skatt”

 

Det beste er jo at dette er noe barna nå vokser opp med og kommer til å ta med seg videre i livet.

Så når de en vakker dag skal få egne kjærester og barn og pynte til jul, kommer det til å være den mest naturlige ting i verden for dem å gå til innkjøp av en gigantisk, syngende karaokebjørn.

Og jeg kan livlig se for meg hvordan deres utkårede kommer til å riste på hodet i vantro før de oppgitt sier:

– “Tuller du?! Jaja, det overrasker meg egentlig ikke. Asså, de foreldrene dine.. Ja, de er jo ikke helt gode da”

Så beklager i forkant til de det måtte anngå, men bare vent. Gi bjørnen to-tre år på å godgjøre seg, så har du en julevenn for livet 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
“O heeeeelga Bjørn”
 

/ Brumm brumm, nå er det jul x-)

4 kommentarer
    1. Hahah den der var en smuuule creepy!
      Foresten så på snap at du testet ut den sjokolade-pizzaen, var den god?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg