Bittelitt starstruck

Jeg hører alltid på musikk når jeg jobber. Alltid! Helst på full guffe. Det høres kanskje rart ut, men da klarer jeg å stenge resten av verden ute og kan konsentrere meg om teksten.

Jeg kan selvfølgelig ikke høre på hva som helst, og musikk uten så altfor mye vokal er gjerne best. Det kan være alt fra rolig lounge til totalt syreparty, det viktigste er at det stenger resten av verden ute og setter meg i en slags skrive-transe.

I løpet av en uke er jeg gjerne innom death metal, dubstep, folkemusikk, klassisk og pianobar, men én ting hører jeg uten unntak på hver eneste dag: Philter. Seriøst, hver eneste dag.

Philter er en ganske ukjent norsk artist som jeg oppdaget gjennom NRK Urørt i 2011. Siden da har jeg trykket ham til mitt bryst og utviklet et nærmest usunt nært forhold til musikken.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Som sagt.. x-)
 

Så da jeg denne uken skulle filme en video av hvordan jeg lager et blogginnlegg fra start til slutt, tenkte jeg at det hadde vært fantastisk å kunne tonesette det med musikk fra artisten som følger meg stort sett hver eneste dag.

Så jeg sendte ham en melding på facebook..

Og han svarte..

JA!

Det er seriøst det nest beste ja-et jeg har fått i hele mitt liv (rett etter Christinas ja, må vite) og jeg ble så hoppende glad at jeg tror kanskje jeg tisset på meg. Bare bittelitt. #starstruckoglykkelig

Så akkurat nå sitter jeg og koser meg med å redigere videoen jeg filmet i går (kommer på bloggen i dag eller i morgen), mens jeg har den vanvittige gleden av å kunne legge på lyd fra artisten jeg holder nærmest like høyt som melkesjokolade og taco. Og det sier litt 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Philter-skjorta på 🙂
 

–> Lyst til å høre nå? Sjekk ut Philter.no

* Følg Philterhjerte på Facebook *

7 kommentarer
    1. Har hørt litt på Philter, mye bra, og det er en sang som jeg synes er helt fantastisk – Robots In Motion 💖

    2. Etter ditt tips om Philter blir det spilt både hjemme, i bilen og kontoret. Jeg måtte ta en liten Philter avvenning faktisk og høre på noe annet også 😀

    3. Hva?! Aldri hørt. På tide å tenke mer over teksten, skjønner jeg.
      Men har hørt gjennom sangen flere ganger nå og kan ikke høre at de sier noe om å være djevelen. Mulig du må sjekke headsettet ditt for rusk x-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg