Temauke: Blogging!

Den kommende uka skal jeg gjøre noe som aldri har blitt gjort før!

Jeg skal nemlig skrive om kun ett tema hele uka. Og det teamet er: Blogg!

For det går ikke en dag uten at jeg får spørsmål som:

🔹 Hva er ditt aller beste bloggtips?

🔹 Hvordan kan jeg tjene penger på blogging?

🔹 Hvilke bloggere liker du?

🔹 Hvilke bloggere hater du?

🔹 Kan du lese bloggen min?

🔹 Hvordan ser en typisk bloggarbeidsdag ut?

🔹 Hvordan får jeg flere lesere?

Og hver gang tenker jeg at jeg skal svare på alt det der og mer. Men så blir det liksom aldri noe av. Og det er synd, for mange ganger har jeg tenkt at jeg helt sikkert kunne fylt en hel uke med tekster utelukkende om blogging. Hvordan komme i gang, hvordan tjener penger, ting man må gjøre, ting man absolutt ikke må gjøre etc.

Og det er akkurat det jeg har tenkt til å gjøre nå! Så derfor vil hele den kommende uken (20. – 26. november) handle utelukkende om blogging!

Jeg vet ikke om det høres superinteressant ut for deg eller ikke, men jeg lover at jeg skal gjøre mitt ytterste for at det skal bli både interessant og moro, enten du har lyst til å starte egen blogg, allerede har en blogg eller aldri i verden kunne tenkt deg å blogge.

Det blir tips, triks og teite videoer. Det blir spørsmålsrunde og en titt på andre blogger. Det blir ting du burde gjøre og ting du absolutt ikke må finne på å gjøre. Det blir alt jeg har lært i løpet av 5 år som aktiv blogger, og en mulighet til å dele din blogg og få flere lesere på flekken.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og ikke minst, selve rosinen i pølsa: Verdenspremiere! Jepp, i løpet av uken blir det eksklusiv premiere på mini-dokumentaren: “Klikkhorene”! Det er jeg utrolig spent på og gleder meg skikkelig til å vise dere.

Så hold deg fast, en fartsfylt uke venter. Jeg aner ikke om dette kommer til å engasjere 1 eller 100 000, men som den første bloggeren i verdenshistorien har jeg bestemt meg for å vie en hel uke til temaet “Blogg”. Så håper jeg dere henger med for å lære litt, le litt og få en titt bak fasaden på det som vel kan sies å være Norges rareste yrke x-)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Tips nr. 1: Vær dritsøt på bilder. Alltid 😉
 

OBS! Har du spørsmål? Send i vei!

Jeg er veldig klar for å skrive om akkurat det du måtte lure på og tenker å lage egne innlegg basert på hva dere lurer på. Så blir det også en egen spørsmålsrunde utover uka. Så hva enn du måtte lure på: Legg igjen en kommentar 🙂

/ Vi blogges :-*

5 kommentarer
    1. Så bra!!! Fortell gjerne om planlegging av et innlegg, og hvor lang og hvor kort tid du kan bruke. Faller ideene bare ned i hodet, eller får du skrivesperre iblant? Mange som kjenner deg igjen på gata? Kjenner du andre bloggere personlig? (Sånn utenom konatil, hun kjenner du relativt godt:-)..gøy å vie ei uke til dette fenomenet! !!

    2. Hei Vibeke! Takk for gode spørsmål 😀 Alt dette og mer skal jeg prøve å få besvart i løpet av uka 🙂 🙂 Men ja, ble gjenkjent senest i dag og det er overraskende kleint iblant, haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg