Dadler og flaxlodd på senga

Hvilken dag er det i dag? 🙂


 

Den følelsen når du ligger i senga og drunter og plutselig hører et knirk i døra, lukten av kakao og lyden av: GRATULERER MED DAGEN, PAPPA!!!

Magisk. Rett og slett magisk.

Så hopper de opp i senga for familiekos, gaver, boller og kakao. Og da er det brått ikke så skummelt å fylle 36 år likevel.

Sant å si den beste tiden i livet så langt. Jeg trodde lenge at ingenting kunne overgå perioden med videregående, russetid og haraball, men vet du, den perioden når ikke livet som fattern til knærne.

Og det blir bare bedre for hver eneste dag!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Pappa på tur (“Yo yo”) og abstrakt kunst fra den minste tusjen <3
 

Før trodde jeg alltid at det å bli voksen skulle bli så trist og kjedelig, men det er jo bare fantastisk! Jeg synes faktisk livet bare blir bedre og bedre for hvert år som går, og 30-årene er mitt favoritt-tiår til nå.

Og ja.. det er vel på tide å innse at man har blitt voksen når man får dadler og flaxlodd på senga. Og blir sjeleglad for det.

Men så lenge det betyr at man kan få slurpe kakao på senga og spise boller med melis og smågodt, og bade i varme klemmer, så er det helt greit for meg 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Bollelaging mens pappa ligger oppe og drunter.
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Asså.. tidenes beste idé.
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Vanskelig å få noe særlig bedre start på dagen enn dette!
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Alltid fint med litt overivrig pakkehjelp 😉
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Koser´n sæ 🙂 #freethenipple
 

/ Ja, denne dagen tror jeg blir fin 🙂 🙂

10 kommentarer

Siste innlegg