Fantastisk start på farsdagen

Våkne opp, føle seg… uthvilt? Ikke skjønne noen ting. Se på klokka, den er… HVA?! KVART OVER NI?!

Er dette en drøm? Har verden gått under? Snakker vi skjult kamera?

Så plutselig, lukten av kaffe. Lyden av små føtter som tasser. Dunk i trappa, et knirk i døra. Mystisk stillhet med små oppbrudd av knis, før plutselig: GOD MORGEN!!! To små bustehoder som kaster seg over meg med gaver og smil. Et lurt mammafjes som står i døren og smiler.

Pappa har fått sovemorgen mens resten av familien har pakket inn gaver, skrevet kort, laget frokost og gledet seg til å overraske pappa. Og før jeg rekker å komme helt til hektene, omfavnes jeg i en massiv familiekos og overødsles med håndskrevne kort og perlehjerter.

Og her ligger jeg og føler meg som verdens heldigste mann. Farsdag er herved min nye favorittdag 🙂


Hjemmelagde perlehjerter <3
 


Litt pakkehjelp er aldri langt unna x-)
 


Og frokosten klar når jeg kom ned!
 


Smørblid og utvhilt tørrsveis 😀
 

/ Gratulerer med dagen alle pappaer der ute!

** Nominer Perlehjerte til Vixen Influencer Awards **

5 kommentarer
    1. Nå ble jeg nysgjerrig! Hvorfor har du en kopp med R på? Dette trenger jeg svar på snarest for å få sove godt i natt. Mvh nysgjerrigheta sjøl :))))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg