Hektet på bake-TV!

Hvordan er det mulig å bli hektet på noe sånt?!

For noen dager siden skulle jeg bare raskt innom Netflix for å se noen minutter med Modern Family i kaffepausen. Da dukket det opp et nytt program jeg aldri har sett eller hørt om før. Zumbo´s Just Desserts.

Great, tenkte jeg. Nok et bakeprogram. Jeg husker at jeg riktignok var helt vanvittig hekta på en sesong av MasterChef Australia den gangen Plutten kom til verden, men det er over fem år siden.

Jeg er en stor, tøff og voksen mann nå. Jeg skal på skytebanen i morgen. Jeg tar tresifret i benk. Bake-tv er ikke noe for meg.

Men et helt program som bare handler om desserter..? Min indre godtegris tok styring og sendte musepekeren vekk fra Phil Dunphy og over på sjefskonditor Adriano Zumbo. Og på et blunk var jeg hekta!


Zumbo´s Just Desserts ❤️ (skjermbilder fra Netflix)
 

Så Christina, beklager hvis dopausene har blitt lengre og flere, og lyset fra mobilen på sengekanten holder deg våken om kvelden, men jeg bare MÅ se to minutter til. Du aner ikke. For klokka tikker og denne gangen skal de lage en dessert inni en dessert inni en dessert inni en dessert! Inni en dessert!!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Koser´n sæ! Litt flaut, mest magisk – love it!
 

/ Farvel drager og biljakter, hello makroner og fondant

8 kommentarer
    1. Hvor ironisk er det ikke at jeg bladde gjennom Tv-guiden for å finne noe ala Modern Family/Two and a half man/Big bang theory å se på, men endte med å ikke få øynene vekk fra “Det stora tårtslaget”….. altså svensk bakeprogram… der de baker kaker som ser ut som middagsretter denne gangen! They had me at hamburger med sjokoladefyll :’)

    2. My guilty pleasure! Jeg er så ille at jeg kan bruke en hel kveld på YouTube for å se hvordan man dekorer kaker. Sånn, der har jeg sagt det høyt, og nå må jeg vist søke på Zumbo’s Just Desserts.

    3. Jeg ble ferdig med den i går! Men må si at jeg ble gaaal i hodet av hun som sto å sa med rar engelsk «the clåck starts nååoow!!»

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg