Vixen er i gang – La det bli krig!!

Endelig er slusene åpnet og nominasjonen til årets Vixen Influencer Awards er i gang! Men i år står vi overfor en meget spesiell situasjon: For hva skjer hvis Christina og jeg går videre i samme kategori??

Hvor gøy hadde ikke det vært?! Og hva kommer til å skje da? Blir det ufint spill? Kommer vi til å spenne bein på hverandre og rette falske anklager på nettet? Blir vi uvenner? Kommer jeg til å måtte sove i garasjen? Eller kommer vi oss gjennom det som venner og gentlemen? Ikke vet jeg, men jeg tror det kunne blitt utrolig moro!

I fjor hadde jeg den fantastiske æren av å dra hjem pokalen i “Årets Livsstil” og den prisen gjør meg fortsatt glad hver eneste dag. Jeg bærer den tittelen med stolthet og det er ikke bare noe jeg sier, for jeg tror kanskje jeg er den første i Vixen-historien til å tatovere deler av motivet fra seiersplaketten på kroppen 😀

Tenk så usannsynlig gøy om en rufsete pappablogger hadde klart å dra hjem “Årets influencer: Livsstil” for andre året på rad?! Eller skal dette være året der jeg endelig klarer å karre meg til Årets Gullpenn?

Ikke vet jeg, men det hadde bare vært så utrolig moro å bli nominert til en pris i år også, for det er liksom den største æren vi bloggere/influencere kan få 🙂

Og ekstra moro hadde det selvfølgelig vært om Christina kom videre også, for den jenta fortjener så utrolig en pris for alt sitt harde arbeid. Men det betyr jo også at det er en viss fare for at vi ender opp med å knive om de samme prisene, og det lukter flammer og fyrverkeri lang vei 😉

Så hvis du liker bloggene våre og synes vi fortjener å bli nominert i én eller flere kategorier, setter jeg ekstremt stor pris på om du vil nominere meg eller hu. Jeg kan ikke love at det vil gjøre underverker for husfreden, men jeg kan love deg at det hadde blitt en utrolig morsom kamp om finaleplassen 😉

Lykke til og godt valg! Og Christina… The game is on 😉

-> Nominer dine favoritter til Vixen Influencer Awards

P.S. Legg gjerne igjen en kommentar her med hvilke kategorier du har nominert meg og/eller Christina i, så skal du få en massiv high five og muligens en digital suss på truten x-D

30 kommentarer
    1. Pappahjerte er nominert til Folkets favoritt.
      Christina er nominert til årets gullpenn.
      Lykke til begge to😊

    2. I år som i fjor heier jeg på deg og årets gullpenn. Det er såååå fortjent, så jeg krysser fingrene. Siden jeg digger både deg og kona, ønsker jeg ikke å skape splid i heimen. En ting er å knive om den samme prisen, en annen ting er konsekvensene av at du må sove i garasjen. Jeg unner ikke kona enda en runde med manflu. Så derfor gikk jeg for den åpenbare løsningen: Peter for årets gullpenn, Christina for årets livsstil. HEIA HEIA!

    3. Konatil: Livsstil og Folkets favoritt
      Pappahjerte: Gullpenn og Folkets favoritt.
      Dersom du blir semifinalist skal jeg stemme hver dag for at Gullpennen blir din år. Synes det står skrevet Pappahjerte på den 🙂

    4. Nominerte dere til: årets gullpenn og livsstil, for det fortjener dere begge to, dyktige skribenter er dere, artig å følge dere her fra Finnmark 😀

    5. Årets fullpensjon..? X-D
      Noe sier meg at noen har på autocorrect på mobilen 😀 Haha! Men for all del, om jeg får den prisen, blir jeg kjempeglad jeg altså. Gratis mat og drikke høres helt nydelig ut 😀
      /highfive!

    6. Altså.. hvis ikke du vinner Gullpennen snart, ja nei da går jeg og legger meg. Over og ut. Ferdig snakket. Ingen skriver så godt som du gjør! Helproft i alle ledd. Gullpenn Gullpenn Gullpenn!!!

    7. ah… vrien gitt!
      Pappahjerte bei årets favoritt. Fruen er absolutt kandidat her også, men sia æ nominerte ho først, så kom ho under årets gullpenn <3
      Masse lykke til!
      Klæm Trine

    8. Nominerte dere begge til Årets gullpen og Folkets favoritt 😊 Håper dere vinner hver deres kategori 😊

    9. Lett som en plett. Det er svært få – om noen andre i det hele tatt – som har fått meg til å le så jeg slår meg på låret av ting jeg leser på nettet, som det både du og din fru har klart! Hatten av for dét.
      Jeg har lenge latt meg underholde av bloggen din, og det er ikke få ganger at “gubben til” borti det andre sofahjørnet har spurt hva som foregår, når jeg har hylt høyt av latter. Noen av blogginnleggene dine slår glatt Latter på Aker Brygge. Og det sier mye 😉
      Ikke bare skriver du morsomme innlegg, som man ettertrykkelig kan kjenne seg igjen i, men du fører også en helsikes god penn! Dette er sjelden kost i bloggjungelen. Det er rent fornøyelig å lese bloggen din, og jeg har fulgt med sånn cirka fra starten! Morer meg like mye ennå, blir ikke lei. Kan nevne at jeg tidvis er en ivrig bloggleser, som fort går lei av fasadeopplegg og klikkhoreri.
      Hos deg trer man inn i en verden hvor du virkelig byr på deg sjæl og din familie, men på en smakfull og tekkelig måte, som gjør at jeg som leser ikke føler meg flau eller ille berørt på dine vegne.
      Og dét er også en av grunnene til at det ikke – under noen omstendigheter – burde være tvil om at du fortjener Årets gullpenn! 🙂 Min stemme er avgitt.
      Til opplysning ga jeg også min stemme til fruen som Folkets favoritt. Dere fortjener begge gullpennen, men siden jeg ønsker å se at Xtina kan skrive et blogginnlegg om hvor sykt fett det var å stå på den scenen igjen, uten å ha “bad’a” i forkant, valgte jeg å la dere få mulighet til å innkassere hver deres heder og ære.
      Med all respekt, masse hi’fives – og med fare for å skrive langt og gjenta meg selv; thumbs up for dere begge, bra jobba osv. Jeg heier rett og slett på dere. You guys rock! 🤘

    10. Herregud, det der… Ja, nei det må være årets kommentar. Årets! Finnes det en sånn kategori i Vixen? I så fall lukter det gull og takketale på deg! 😀

      Tusen tusen tusen takk Line, dette var fantastiske ord å ta med seg inn mot helgen. Kan nå forlate kontorstolen og suse på en rosa sky hele veien inn til Christina for å få henne til å lese kommentaren din og få på godsmilet. Nei dæffen, att´n skulle få oppleve detta <3 😀

      / Svær suss og haaaaaaaaai fai!!

    11. Dere begge er favoritter. Så her ble det folkets favoritt til kona og Årets gullpenn til deg 😀 Heia heia!

    12. Nominert dere begge til Årets gullpenn 🖒😊 Lykke til begge to.
      Digger bloggene deres. Leser hver kveld 😊
      Klem fra Anette 😊

    13. Tjohoooooo! Tusen takk for det! Ååååh den gullpennen sikler jeg på hver eneste dag. Tenk om man skulle vunnet noe sånt. Å lård, da… Ja nei da vet jeg ikke hva jeg ville gjort, haha. Men det innebærer nok noe a la å løpe naken ned Karl Johan 😀
      /highfive!

    14. Tjoppadoodeldoooo! Tusen takk for det, Anette 😀 Tenk så moro om vi hadde møttes til kniving i finalen, haha, da hadde det blitt ugreit her hjemme 😉
      /HIGHFIVE!

    15. Dere er begge mine absolutt favoritter!! Nå skal det sies at jeg SVÆRT sjelden leser blogger, men deres blir ofte lest! Dere begge vekker følelser i meg, jeg ler med Dere, gråter med Dere, å dere vekker et ønske om å finne en livspartner i tykt og tynt, som dere har i hverandre ❤
      Dere har begge blitt nominert av meg til årets livsstil, gullpennen og folkets favoritt, å velge ville blitt for vanskelig ❤
      Stå på!! Dere fortjener begge å stå på den scenen ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg