3000 pushups!

Jeg skriver ikke så ofte om trening her inne, rett og slett fordi jeg vet at det ikke er superinteressant for alle. Men i vinter har jeg bestemt meg for å komme i litt bedre form og i går kom jeg over en utfordring på youtube som jeg rett og slett MÅ hive meg over.

Og nå som jeg endelig begynner å bli frisk fra flere ukers manflu og bihulebetennelse, er det helt på sin plass med en hårete utfordring. Utfordringen er like enkel som den er kjip: 100 pushups hver dag i 30 dager. 3000 totalt.

Så fra og med nå og 30 dager fremover, i all slags vær og uansett hvor jeg måtte være: 100 pushups hver dag. Jeg startet utfordringen med å filme en makstest for å sjekke nåværende form, og så måtte jeg selvfølgelig ta FØR-bilder for å se om all pushing har gitt resultater når utfordringen endelig er over.

Men frem til det… Tre. Tusen. Pushups. Jeg kunne sagt at jeg gleder meg, men det ville vært å lyve ganske kraftig 😉

Hei og hå, nå kjører vi på! Se video under 🙂

video:Pushups 1a

Musikk: “Bummin on Tremelo” Kevin MacLeod (incompetech.com). Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0 License. http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/

/ Wohooo, “bare” 2960 igjen! 😉

3 kommentarer
    1. Oioi… jeg henger meg på. Elsker slike hårete, skrullete mål. Men kommer armene til å holde ut?? 100 stk hveeeeer dag. Håper du poster noen innlegg underveis så vi kan følge progresjonen.

    2. Jaaaa! Go for it! Skal sørge for å holde deg oppdatert, men mulig det blir mer på instagram og snapchat underveis. Jeg er veldig støl etter i går, men so far so good. Har heeelt glemt å ta pushupsene mine i dag, så nå må jeg sette inn høygiret her. 70 igjen og klokka er 20:30! Haha, ikkje bra. Men det skal gå 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg