Upassende feriebilde..?

Vi tenkte først at vi at det kunne være en morsom idé å la barna ta litt av feriebildene her nede. Derfor har vi latt dem fly rundt og knipse med både kamera og mobiler i hytt og gevær.

Men etter å ha sett gjennom filmrullen fra i går, er jeg jaggu litt usikker på om det var noen god idé likevel..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Er det bare meg eller ser dette litt suspekt ut? x-)

 

Til opplysning (og for å spare svigerfar for et hjerteinfarkt) får jeg vel legge til at dette er El Pluttadorens verk. I et øyeblikks kunstnerisk inspirasjon ba han Christina og meg om å sette oss på en benk, så han kunne knipse litt.

Først skulle vi holde opp noen umodne appelsiner, så skulle vi kysse og på det siste bildet skulle vi late som vi sov.

Så det er bare Christina som later som hun sover, altså. Jeg lover. Du trenger ikke finne frem hagla riktig enda, svigerfar 😛

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

/ Kjæshtepar i gamledar ♥

3 kommentarer
    1. Dere nå søte da 🙂 Eller er det bare Plutten som er veldig god til å ta bilder 😜? Flotte bilder er det uansett 🙂 Ha en fortsatt fin ferie 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg