Yoga ække for pyser

I dag har jeg prøvd yoga for aller første og antakeligvis siste gang! 😉

For jeg har alltid trodd at yoga var en pysete idrett for innekatter og pensjonerte buddhister. Stå stille og strekke på beina liksom, jeg mener hvem mellom 1 og 120 år klarer ikke det? Meg, ser det ut til.

For på utfordring fra medpappablogger Superpapsen har jeg prøvd meg på yoga i ferien. Først på stranda i går, men da fikk jeg så mange rare blikk at jeg ble nødt til å forflytte meg til takterrassen.Og der har jeg i dag utført det som ikke bare er min aller første yogaøkt, men mest sannsynlig også den siste.

For jeg tenkte jeg skulle klare å holde på i timesvis med ineffektive yogaøvelser, så derfor fisket jeg frem sykkelbuksa og gjorde meg klar for en lang økt på taket, men etter bare 10 minutter med bøy, tøy, strekk og hopp, er jeg helt ferdig. Jeg har vondt i hodet, krampe i låret og strekk i nakken.

Mulig jeg gjør det feil x-)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Når du endelig er klar for yoga, men innser at du har ingen aning om hva yoga egentlig er..
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Tenn lyset i deg selv, bli i ett med universet. Kroppen er mitt tempel.
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
“Katt med hårball på gang”
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
“Flyvende hund”
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
“Frosk på stylter”
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
“Dobørste”
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
“Takras”
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
“Dansende krabbe”
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
“Krampe”
 

/ Aldri mer yoga på meg. To ibux og litt kamomille-te, takk.

10 kommentarer
    1. Du er bare helt fantastisk morsom 😂😂😂😂 syns du vartikler kjempeflink og forresten så heter den øvelsen som du står med beina opp igjen luften og hodet i bakken det er klovnen i yoga 😀😀😀🙅🙊 men ellers veldig bra utført yoga 👏👏😂😂😂😀😀

    2. Du imponerer virkelig. Jeg hadde ikke klart å komme ned på kne en gang. Mulig det har litt å si at jeg leddgikt og er snart hundre 😉

    3. Fy flate dette er vakkert!!! Ikke kødd med en dedikert pappa! Og jeg kan bare se for meg hvilket vakkert syn dette må va vært for forbipasserende på stranda som tilfeldigvis fikk med seg et slikt syn før du tok en strategisk tilbaketrekning. Her kan du klart åpne togastudio med det samme!!!! Vakkert! Og jeg er imponert! 😂🙈

    4. Innom hver dag, men vil bare nok en gang si takk for at du tok hintet om personlige bilder. Det tror jeg du tjener mye på og flere lesere enn meg setter pris på. Dere har blitt flinke begge “to” og moro å få et innblikk i livet du deler :-)Nyt ferien! Alltid like fornøyelig å ” stikke innom” 😀

    5. Herlig:)men syns egentlig at du skal sende utfordringen tilbake,for jeg skulle likt å se han gjøre det samme;)

    6. Ganske imponert over at du fikk til crow pose på første forsøk, jeg da! Hvor lenge holdt du posen? Synd at det ikke fristet til gjentagelse. Yoga er gull for kropp og sjel. Klarer meg ikke en dag uten. Namaste 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg