Videosnutten alle må se ♥


(skjermbilde: youtube)
 

Jeg elsker små videosnutter som på få minutter kan gjøre noe med deg. Som kan få deg til å føle noe ekte. Glede, sorg eller kjærlighet. Og denne lille videosnutten er akkurat sånn. Rørende, vakker og helt fantastisk, men mest av alt: Viktig.

For jeg tenkte først at vi har kommet så langt i 2017 at slike filmer kanskje ikke er så viktige lenger, men så sjekket jeg kommentarfeltet… Dette er viktigere enn noen gang.

Så sett deg godt i stolen, skru på lyd og kos deg ♥

 

 

/ Størst av alt er kjærligheten ♥ Del med gode venner

10 kommentarer
    1. Nei, størst av alt er blåhvalen. Men, fakta (og døll humor) tilside, denne var bare helt utrolig skjønn og rørende <3 <3

    2. En fantstisk film som jeg skulle ønske fantes da jeg var yngre 🙂 Uansett, kommentarfeltet som du påpeker viser at man dessverre ikke har kommet så langt som men tror :/

    3. Hei:)
      Dette har ikke noe med innlegget å gjøre, men jeg satt akkurat og leste dette innlegget hos Caroline Berg Eriksen: http://www.carolinebergeriksen.no/2017/08/04/french-pull-braid/#comments . Kikket på kommentarene og så at ordet “strikk” ble diskutert der.. Det har det jo også vært en diskusjon om, både hos deg og hos Konatil. I dette kommentarfeltet mente _nesten_ alle at strikk var et hankjønnsord, som det jo er 😉 Kom også over denne linken: https://no.m.wiktionary.org/wiki/strikk . Bare sånn at vi kan slå i bordet med til alle som mener det heter “et strikk” 🙂

    4. Sønnen min kom “ut av skapet” for noen år siden, og jeg ble både lettet og glad over at han endelig hadde akseptert, og turde å fortelle at han forelsker seg i gutter. Nå er han sammen med verdens fineste gutt som dessverre ikke blir akseptert av sin familie, og det er tydelig at enkelte har en lang vei å gå for å akseptere at homofili ikke er en “sykdom”. Sønnen min er den samme gode, snille, vakre og omtenksomme gutten som han alltid har vært og jeg er kjempestolt over at han med rett rygg kan fortelle verden at han tilfeldigvis ble født homofil uten at noen skal bry seg med det. Takk for en flott filmsnutt som alle kan tolke på sin måte; dette var min tolkning! Fortsatt god helg til alle!

    5. Haha! Hørte rykter om at det var en strikk-diskusjon på gang der x-) Sukk, skal de aldri gi seg de fjompenissene som sier ett strikk. Kranglet senest i dag med Christina om det der, haha! Galskap.
      /God hælj!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg