Finn deg et kjøtthue

Jeg trekker tilbake alt det fine jeg sa om Christina i går!

For i går skrev jeg et søtt lite innlegg hva man burde se etter i en kjæreste, et innlegg som på sett og vis også var en liten hyllest til min lille fru.

Men i dag var vi ute på tur med barna på en flott og fin sommerdag. Skyfritt, varmt og nydelig. En tur på stranda, en tur på hytta, en liten bukett av sommeropplevelser. Og på vei hjem tenkte vi det var lurt å få vasket bilen.

Og mens vi satt vaskefast i bilen og ventet på at de store tannbørstene skulle få bilen til å skinne som en lønningspose, tenkte jeg at det plutselig ble veldig tungt å blunke. For jeg var på pokerlag til langt på natt i går og kroppen verket etter en ørliten power nap. Og nå så den sitt snitt. Bilen ble varm, jeg ble trøtt og brått gikk alt i svart.

Og det hadde sikkert vært helt greit det, ikke feil med en liten cowboystrekk iblant, men det var inntil jeg sjekket Snapchat…


Jepp da. Både videoer og bilder, faktisk. (Se hele greia –> @umulius82 på snapchat)
 

Så glem det der med å finne deg en som gjør deg glad, finn deg heller et kjøtthue. Et skikkelig kjøtthue som fyller hverdagen med smil.

Ja vel, så ender du kanskje opp med å bli eksponert i full snorketrynemodus på snapchat foran tusenvis av folk som ler av deg og ikke med deg, men livet med et kjøtthue ved din side er i hvert fall aldri kjedelig 🙂

/ Burde være unødvendig å si at hevnen vil bli søt 😉

9 kommentarer

Siste innlegg