Finn deg en som gjør deg glad

Det er ikke verre enn det.

En du har lyst til å se hver eneste dag. Våkne opp med, prate med, være rundt. En som får alt til å stemme og får deg til å føle deg hel.

Ikke en som overgår alle dine villeste fantasier, men en som er ekte. Må ikke være sånn, sånn og sånn, kan også bare være seg selv. En du kan prate med, en som lytter. En som respekterer deg, som du respekterer tilbake. Som elsker deg, som du elsker tilbake.

Ikke bare en du kan leve med, men en du ikke kan leve uten.

En som Christina ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

11 kommentarer
    1. Kommentaren over her👆🏻😂😂😂😂👏🏻
      Elsker din og din herlige frus’ blogg! Jeg haatet barn før, men nå så er de ikke så aller verst, takket være dere. Nå gleder jeg meg til jeg en dag får mine egne😊 Fortsatt god sommer fra fast leser (23)🌸💜🍉☀️

    2. Min kjære går fra Bergen til Oslo. Over Hardangervidden fra hytte til hytte. Det tar tre uker med varierende dekning på telefonen. Jeg sitter her i kveld og kjenner på savn og glede over å være elsket og å elske. . Det er virkelig hverdagstingene som gjør kjærligheten . Bare det at leverposteien hans står i kjøleskapet og venter på han gjør meg glad. Vi har sølvbryllupsdag neste år . Så kjære deg hegne om kjærligheten og ta godt vare på kona di.
      Og Geriatrisk ; du er så artig. Flirte godt av komentaren din😂

    3. Akkurat passe klissete, men siden jeg følger denne fine frua di er det greit! Jeg liker dere to. Sammen. Også er Christina et helt rått navn, må vite 😛

    4. Aww, så søtt! Det er viktig å stoppe opp i hverdagen og tenke på hva man faktisk har slik at man ikke tar noenting som en selvfølge 😊 Da husker man også å vise hvor mye man setter pris på den andre 😊

    5. Ai ai. Du bet deg merke i kommentaren jeg la igjen for en stund siden jo! Så hyggelig! God helg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg