Årets beste hyttetur i bilder

En fantastisk uke på hytta er over, og her er noen bilder fra sommerens definitive høydepunkt 🙂


Bildespesial – Here we go 🙂
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Vannmelon servert utendørs i 25 pluss – da er det sommer 🙂
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
“Hei døh, 50 spenn hvis du “mister” en liten salamiskive.. Kom igjen a”
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ble så gira da vi kom frem at jeg ikke rakk å finne frem badeshortsen x-)
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
En sommerfugl nyter en rolig styrepils før neste flyvning.
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Lillesnupp har samlet alt pålegget og ruller det ut til frokostbordet <3
 


Asså… (tatt med mobilen forresten).
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
To små apekatter styrer hver sin store apekatt.
 


Turen til Magnor Glassverk var helstøpt. Sorry x-)
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sjekk årets julegave da 😀 (Laget av en storebror og en hermegås som ville ha akkurat de samme fargene, hihi)
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Barna fikk være med og felle trær. Stooor stas!
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Urmann i joggebukse x-)
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Hiv O hoi og ei flaske med rom!
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sjekk hu som flasher 70-tallsredningsvesten a!
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Blikket som sier “Øy, kuktryne, kom dere vekk fra redet mitt!”
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Flotte blomster, fin humle og pen bakgrunn – rett og slett et godt bilde, sånn summa summarum.. x-) Sorry. Igjen.
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Farmor har lært plutten Vri Åtter og det er offisielt hans nye dille 🙂
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sommerkvelder som dette <3
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Tottelotter som dette <3
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Oppvask, hytta style 🙂
 

* Følg Hyttehjerte på Facebook *

25 kommentarer
    1. Min farmor har ei lik dukkevogn som snuppa di trillet frokosten ut med!
      Den har overlevd tre generasjoner, og er minst 40 år gammel. Nå er det tulla mi på snart 3 år som har stor glede av den, selv om den begynner å falle fra hverandre!

    2. Så fine bilder😊🌸dere er heldig som har et slikt sted å kunne dra til 😊☀️ ;Fortsatt go sommer😊☀️

    3. Ser ut som dere har hatt en herlig hyttetur 😃
      Vi hadde akkurat en sånn oransje oppvaskbalje på mine barndomscampingturer på 80-tallet! Minner…
      Fortsatt god sommer 🌞

    4. Er det ikke pinlig å hva en jobb? Hva skal man si til barna sine? Pappa blogger haha patetisk. Noe du å denne rosa bloggen er.
      Eier du ikke skam i livet? Tror du folk bryr seg om deg å dine latterlige innlegg?
      Håper folk som deg får kreft.

    5. Må innrømme at jeg ble en liten smule starstucked når fyren foran meg i selvbetjeningskøen på IKEA i dag bøyde knærne og “skjøt” mot strekkoden som om han holdt et lite våpen.
      Hilsen småklein fast leser.

    6. Sorry ass, Roar, men du må prøve mye hardere enn dette om du skal klare å fornærme meg. Jeg er faktisk dritstolt av å ha klart å skape min egen arbeidsplass. Det er kjempemye jobb hver eneste dag, men jeg forventer ikke at noen som ikke blogger kan forstå seg på det.

      Jeg kunne jo spurt om hvorfor du bruker tid på å lese en blogg du synes er patetisk og legger igjen kommentarer om at folk ikke bryr seg når du så innlysende bryr deg, men jeg tror heller jeg lar det bli opp til deg å suge på den ironiske karamellen.

      Btw, liker at du sier at du håper at “folk som deg” får kreft og ikke “du” spesifikt, for det betyr jo at du eeegentlig ikke sikter direkte til meg, men bare folk som meg. Din luring 😉

    7. Så moro! Kongsvinger viste seg fra sin beste siden hele uka 😀 Bortsett fra på Sommertoget på Nrk der jeg synes de fikk en ufortjent dårlig fremstilling som en kjedelig borg med kebabsjapper.

    8. Viktig at enhver hytte/campingvogn med respekt for seg selv har en viss andel retroeffekter. Serviset på hytta er som dratt rett ut av det psykedeliske 70-tallet, med tilhørende oppvaskbaljer og det hele. Helt nydelig sted 😀
      /God sommer!

    9. Bahahahahaha! Å neeeei, så du det? Å gud, det er jo pappahumor på sitt verste x-)
      Hilsen en som plutselig ble småklein sjæl (skylder på kjøttbollene, haha)
      /hiiiiighfive!

    10. Stakkars lille roar no balls som styrer så fælt over en blogg han ikke engang MÅ lese. Folk som ham ER kreft.

    11. Roar.. Trykket du inn hit av nysgjerrighet eller har du sittet ensom i sengen og syns synd på deg selv da du bestemte deg for å drit på draget ved å sende inn en kommentar vi resten ler av.. Det er som å grave ett stort hull i jorda til seg selv når du ikke forventer og få tidenes svar tilbake. Sjalu for at du ikke får til det Peter får til? Vedder på at du hadde tatt av deg buksa for en så bra betalt jobb. Du gjør meg flau over deg.. Du kan få tlf nr mitt vis du vill for jeg kan anbefale deg yoga eller psykolog.. Du velger.. 👌

    12. Tenk å skrive noe så stygt som at man håper noen får kreft…fordi man ikke liker en blogg..eller fordi man synes det er rart at noen har blogging som jobb. Kjære Roar, du bør slutte å skrive ting på nettet. Til nød kan du tenke høyt for deg selv der du sitter…hvis du absolutt må.

    13. Hei døh ROAR – få deg et liv med mening a. Hva er mest patetisk: å skape sin egen arbeidsplass og en av Norges mest leste blogger? Eller å være et usselt nett-troll som slenger dritt til folk som faktisk får til noe? Tror oddsen for at du taper den duellen er skyhøy. Skulle du ha noe mer intelligent å komme med selv, så kan du jo alltids starte en blogg. Si fra da, når du har fått ut ditt første innlegg. Kan jo hende at noen vil gi deg en konstruktiv kommentar. For en nisse….

    14. Hei Roar
      Unnskyld meg men den kommentaren din er meget smakløs. Jeg går ut ifra at du bare er sykt sjalu for at noen klarer å skape en arbeidsplass og vie hjertet sitt til hardt arbeid.
      Har du ikke noe positivt å si så hold det for deg selv i fremtiden!!

    15. La oss ikke mate nett trollet Roar mer. Det er jo reaksjoner han ønsker. Tusen takk, Pappahjerte for at du delte de idylliske feriebildene med oss! Skulle ønske vi hadde hytte, men mye av det du formidler er jo rett og slett Mindfulness! Å evne å se det fine i de små øyeblikkene her og nå. Du er en inspirasjon i positivitet. Det enkleste er ofte det beste. Keep up the good work <3

    16. Stakkar Roar, han kan jo ikke ha det no godt med seg selv!
      Godt han kan lese en god blogg ivertfall 😉😊

    17. Livet, Roar, må nytes❤️ Glede finner du i deg deg og de rundt deg, håper virkelig du klarer å se mer positve ting rundt deg og fokusere på de, enn å bruke energien din på det du tydeligvis ikke liker. Håper du slutter å spre eder og galle til folk som ikke fortjener det (eller om du føler de fortjener det, håper jeg allikevel du kan åpne ditt sinn såpass at du lar være for å heller se en annen vei).
      Lykke til, les heller det du liker så du får et bedre og gladere liv👍 Sjelden jeg kommenterer, men det var rett og slett trist å høre at noen har det så vondt inni seg😢
      Vi lever i en verden i utvikling og det er dumt å ikke lære barna sine de nye arenaer som finnes👍
      Stolte skal dere være som lever av en ærlig utlevering av familie, forhold og hvordan det er å ha barn i 2017👍

    18. Tusen takk for det, Heidi! Herregud, det har jeg aldri tenkt over før, men noen av bildene har absolutt litt mindfulness i seg, kanskje er det også derfor jeg liker å ta bilder av blomster, hav og fugler? Aldri tenkt over før! Takk! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg