På med partyhatten!

I dag blir det festival! 🙂

På med partyhatten, for i dag blir det tenna i tapeten! Endelig, ENDELIG har vi klart å sikre oss billetter til Stavernfestivalen for første gang.

Sist jeg var på festival var… å herregud, når var det? 2004? Var det Arvika eller Roskilde? Jeg husker ikke, men det var helt nydelig. Rølp, telt og party så langt øyet kunne se.

Regner med at det blir litt mer siviliserte tilstander på Stavernsfestivalen i dag, spesielt med frua der til å holde meg i ørene, men fy fasken som jeg gleder meg!! Jeg har hatt lyst til å se flere av artistene live i en mannsalder, så denne dagen blir bare helt magisk. Sommer, sol, lyn eller torden – jeg gleder meg som et barn!

Så nå er det bare å finne frem dansetøflene, dra litt fett i manken, fiske frem partyskjorta og gjøre seg klare for en festdag uten like. Eller for å sitere den kinesiske filosofen Konfucius, som levde rundt 500 år før Kristus:

– “Her bli det liv, raj raj”


 

OBS: Det kommer til å bli snappet ganske heftig i løpet av dagen, så følg Pappahjerte og Umulius82 (Christina) på Snapchat 😉

/ Vi sees på Stavernfestivalen!

* Følg Festivalhjerte på Facebook *

3 kommentarer
    1. Halloisen!
      Jeg er ikke avholdsmann, så det ble øl på meg i går gitt 🙂
      Drikker absolutt ikke på alle fester jeg drar på, ofte fordi det er så praktisk å kunne kjøre hjem, men på festival i solen med begge barna trygt hjemme med barnevakt, ja nei da får det være greit 🙂
      /highfive

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg