Så utrolig stolt av Christina!

I går postet Christina et innlegg hun har gått og gruet seg til å skrive i veldig lang tid. Om sin sykdomshistorikk og hvorfor vi først ikke vaksinerte barna våre. Typisk et sånt innlegg som setter sinner i kok, for det er visse ting man ikke kan skrive om uten å forvente en haglestorm. Vaksiner er så absolutt en av dem og reaksjonene lot ikke vente på seg 😉

Men vaksinedebatten er så utrolig viktig og man skal ikke la frykten for andres reaksjoner stå i veien for å si hva man har på hjertet. Og det gjorde hun. Og jeg er så utrolig stolt av henne!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så i kveld har jeg egentlig ikke tenkt til å si mer enn at hvis du ikke allerede har lest innlegget hennes, anbefaler jeg deg varmt å gjøre det.

Du trenger ikke være enig, du trenger ikke like det, men vær så snill: Les hele innlegget før du kommenterer 😉

Les: “Derfor vaksinerte vi ikke barna”

7 kommentarer
    1. Du har all grunn til å være stolt, tror alle som leste den innlegget er stolt av henne! Da jeg leste innlegget i går, kjente jeg at jeg hadde en stor klump i magen, en klump av stolthet og rettogslett medfølelse. Det å faktisk tørre å skrive å fortelle sin historie om vaksine, og hennes frykt om dette det er.. ja.. jeg har ikke ord.. en ting er å snakke og fortelle det til sine nærmeste venner, noe annet å fortelle det til et helt land, der det også finnes noen hatske mennesker som skal finnefrem surtrusa i alt og ingenting.. Dere to er to fantastiske mennesker som jeg kan sitte å gapskratte av/med, som lar så mange mennesker få komme inn i livet deres å bli kjent med dere, bry seg om dere.. Dere er rå! Ble mye uten mål og mening her nå, men uansett: Christina fortjener blomster, spabehandling og alt det der etter innlegget i går, tror virkelig ikke at det har vært mange som har turd å tatt det skrittet! Sender mange klemmer fra trøndelag, fortsett som dere har gjort å være dere selv!:)

    2. Jeg signerer kommentaren din, Nina! For en tøff og rå dame Christina er. Utrolig modig av henne å skrive dette innlegget som når ut til så vanvittig mange. Vel fortjent med masse positiv oppmerksomhet for et flott innlegg, og et viktig tema 🙂

    3. En av de få innleggene jeg har delt fra noen blogger faktisk. For jeg syns det var så bra skrevet. Viktig å ta debatten. Tommel opp for “Kona til” 🙂

    4. Kjempetøft gjort. Du har all grunn til å være stolt! Jeg har selv prøvd å ta opp vaksineproblematikken (for det ER ikke bare sommer og sol med de vaksinene) og blitt møtt med raseri fordi jeg i det hele tatt kunne tenke meg å TVILE på ekspertene og en gang OVERVEIE å ikke vaksinere. Så å gå ut med bulder og brak på en så mye lest blogg…. Tar av meg hatten!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg