God Morgen Norge ringte!

Og jeg bare:

– “Heeeei!”

Euphoric woman watching her smart phone in a train station while is waiting

Så ble jeg både fnisete og smånervøs, for det er jo litt stas når TV2 ringer. Selv om jeg har vært der et par ganger før, er det like stort hver gang. Direktesendt tv, sminke, kjendiser, lyskastere og Wenche´s kjøkken.

Og før hun rakk å si stort mer, begynte jeg å glede meg. Lurte på om jeg kanskje skulle tatt på meg en kort t-skjorte for å flashe den nye tatoveringen eller om det blir litt harry. Kanskje greit med en kul skjorte isteden. Også må jeg klippe meg! Herregud, jeg ser ut som en dass på håret.

Kanskje en skulle kjøpe seg noen flashy sko også? Folk legger jo merke til sånt. Har jeg virkelig blitt så forfengelig? Jaja, samme det, moro blir det uansett!

Jeg spratt ut av dagdrømmen og inn i samtalen igjen.

– “Ja, så hva skjer?” fulgte jeg opp, litt non-chalant. For man blir jo litt høy på pæra når man brått er ettertraktet og ønsket på tv i beste sendetid.

– “Nei, altså… Jeg ringer deg egentlig bare for å spørre om telefonnummeret til kona di?”

Young boy wearing a balloon hat with an angry face
Og jeg bare..

 

/ Hvorfor de skulle ha tak i Christina? Les: “Derfor vaksinerte vi ikke barna”

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg