Men i helskotten!

Her hadde jeg gledet meg til å gå med en hemmelighet bak ryggen i dager, uker og måneder, men hva tror du skjer..?

For i dag tidlig fikset jeg et slarkete veggfeste i dusjkabinettet og rettet opp veggen (les: “Hva har Peter fikset??”) og trodde ikke Christina kom til å legge merke til det på denne siden av 2018 i hvert fall.

Eller kanskje etter en stund, en goood stund, men så går altså bare noen usle, små timer før jeg plutselig hører et brøl fra badet oppe:

– “PETER?! Hahahaha, har du fiksa det? Dææææven!”

Så det var den planen i vasken.

Ja ja, da har jeg i hvert fall lært følgende:

  1. Christina har øyne som en jaktfalk.
  2. Det har ikke jeg.

 

Jeg ville aldri i verden lagt merke til en sånn brysom detalj, for i mitt hode forsvinner bare sånne ting. Det høres sikkert ut som overdrevent tullball, men det er faktisk sant. Jeg har til og med beskrevet fenomenet tidligere, i innlegget: “Når kofferten smelter inn i omgivelsene”.

Og dette bekrefter teorien. Hvis rot er rot lenge nok, vil jeg til slutt slutte å legge merke til det.

Søren..

Det minner meg på noe..

Jeg har glemt å rydde ut av kofferten fra forrige helg x-)

 

/ Christina 1 – Peter 0

7 kommentarer
    1. Hahaha! Hun er jo en mamma, en av de fineste egenskapene hun har som du setter så høyt er jo morsrollen – og en mamma ja hun kan se med øynene i bakhodet og lukte tøys på mils avstand. Det er klart hun legger merke til slikt 😀

    2. Her er det nesten litt motsatt altså, har en over gjennomsnittet observang samboer og sønn egentlig.
      “Næh mamma, har du skifta lysbanan i taket på kjøkkenet!?” ( eple, pære, banan, lysfrukt samma det liksom..
      Og samboeren likedan ” flotte gardiner, takk for at du har ryddet i klesskuffen min, nytt system på kaffekoppene i skapet ja, fint..” xD

    3. Hva mener du “Christina 1 – Peter 0”?!
      Ett poeng, du lizzom. Den må du lenger ut på bøgda med! Jeg anslår at hun leder med omtrent en gasilion poeng!
      😜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg