Min frekke, søte vaskekone

 

Tidligere denne uka fikk Christina ånden over seg og ga seg i kast med å vaske vinduene. En jobb som i følge henne selv burde vært gjort for ørten år siden. Dette gjorde hun altså midt oppi et virrvarr av unger, middag, rydding, kveldsmat, klesvask også videre.

Og plutselig fikk jeg en merkelig lyst til å ta et snikbilde av henne når hun ikke fulgte med, og legge det på Snapchat. Gjerne med en litt skrytete tekst, for jeg tuller mye med Christina, men jeg skryter ikke så ofte av henne.

Men det burde jeg, for det kvinnemennesket er seriøst en av de beste folka jeg vet om. Hun er liten, søt og morsom, samtidig som hun er tøff, frekk og smart. Og hun er en vanvittig god mor, som jo har blitt den kvaliteten jeg setter høyest av alt. At hun er en av de kuleste jentene jeg noensinne har møtt, er bare en ren bonus.

Men akkurat da jeg hadde klart å snike meg inn på kjøkkenet og fisket frem mobilen, ble jeg tatt på fersken. Og Christina, som den jenta hun er, reagerte selvfølgelig sånn:

 

 

Og det er noe ved den rare tosidigheten i dette bildet som jeg elsker. Jeg innser at det er en rar kvalitet å verdsette, men jeg gjør faktisk det. Hadde hun vært altfor vaskete, hadde jeg likt det dårlig. Hadde hun gitt fingern hele tiden, hadde jeg likt det enda dårligere.

Men en finger med glimt i øyet mens man står med vaskenalen i hendene og holder øynene i nakken fokusert på barna i hagen, det er, i mine øyne, en perfekt kombinasjon <3

 

 

/ Fuck ju tu, bejb 😉

3 kommentarer
    1. Dere er søte! Er Christina gravid? Eller er det bare jakka? 😂 Hun er ei lita flis men det ser ut som gravid bilde 😂 Flott er a, gravid eller ikke! Og NEI dette er Ingen frekk kommentar for for hun ser absolutt ikke gravid ut ellers altså

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg