Humor for småbarnsforeldre #2

Jeg har helt dilla på denne tegneserien for tiden og her kommer et knippe godbiter jeg vet du kommer til å like 🙂

 


(collage: Fowl Language Comics )

 

For hvis jeg trenger å komme i godt humør for tiden, er Fowl Language Comics en sikker vinner. Det er noe helt fantastisk med den artige anda som lever et liv jeg så til de grader kan kjenne meg igjen i. Et par striper er alt som skal til og vips så er smilet på plass 🙂

Så derfor sparker vi i gang også denne uken med et lite knippe godbiter fra verdens kanskje mest gjenkjennelige tegneserie for oss småbarnsforeldre 😉

 


(alle bilder: Fowllanguagecomics.com)

 

/ Start uka med et smil 🙂

–> Se forrige ukes godbiter her

–> Sjekk ut Fowl Language comics på Facebook

2 kommentarer
    1. Hahahaha som nevnt før er denne tegneserien bare helt toppers!
      Har ønsket meg boka både til jul og bursdag, men har ikke fått ønsket oppfylt enda. Satser på at den ligger under treet nå til jul! 👍👍😂😂😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg