Merkelig start på dagen

Jeg er langt, langt borte i drømmeland. Midt i en drøm der jeg prøver å finne veien ut av en slags futuristisk borg fra fremtiden. Alt er opp-ned og jeg skjønner ikke hvordan dørene fungerer.

Så plutselig kjenner jeg en prikking i ryggen. Jeg skjønner ikke hvor det kommer fra og det passer ikke inn i drømmen. Så prikker det igjen. Drømmen begynner å falme og så går den i hvitt.

Jeg våkner til, og mens kroppen enda er på vei ut av drømmeland, kjenner jeg det. Prikkingen er der fortsatt. Små, masserende trykk over hele ryggen. Jeg er enda for trøtt til å forstå akkurat hva det er, det er bare så utrolig behagelig. Som om noen skulle gitt meg en massasje.

Så snur jeg meg rundt og der ligger 5-åringen og smiler. Og masserer ryggen til pappa. Akkurat sånn vi gjør på ham hver eneste kveld. Jeg smiler og sier takk og blir overrasket med en kjempestor klem.

Sååå… nå er jeg egentlig bare forvirret. Hva i all verden har gjort meg fortjent til en sånn start på dagen? Hva skjedde med å måtte stå opp midt på natta eller våkne med tær i nesa? Og hvordan i all verden har han blitt så flink til å massere?

Ikke vet jeg, men én ting er i hvert fall helt sikkert: Jeg vet om én som skal få sjokolademelk til frokost 😉

 

 

/ Goooood søndag, folkens! 🙂

* Følg Pluttehjerte på Facebook *

4 kommentarer
    1. Det er jo klart du fortjener det! Alle foreldre gjør sitt beste for barna 😊 5 åringer er noe kule typer 😁 Han her er også 5, jeg har nettopp ligget halvannen uke på riksen for eksem. Da han kom på besøk til meg kikka han på meg, gidde meg en stor klem og så “Du er jo fin igjen mamma! 😁du er ikke stygg lenger!” Haha😅 (Til hans forsvar så hadde jeg utbrudd i ansiktet som hadde blitt infisert og var gult sist at han såg meg, det såg ikke mye bra ut) Herlig alder 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg